Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
iaccaloco |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Kawasaki |
Type voertuig |
AR50 |
Kleur |
Niet opgegeven |
Bouwjaar |
Niet opgegeven |
Status voertuig |
Niet meer in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
Niet opgegeven |
Omschrijving
Was een normale AR50, maar met een originele Duitse 80cc cylinder.....!
Reed 95 op z?n sloffen!
|
Specificaties
|
Cilinder |
Niets aan gedaan, was al leuk genoeg.....! |
Cilinder (extra gegevens) |
80cc past in standaardcarter......Sterker nog, er kan zelfs een 110 in! |
Carburateur / brandstof |
18mm Keihin origineel |
Sproeier |
geen ID |
Tandwiel verhouding |
16/40 |
Uitlaat |
Origineel, gescikt voor zowel 50 als 80 |
Uitlaatdemper |
Origineel |
Luchtfilter |
Origineel |
Velgen |
Honda MBX |
Banden |
Origineel |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
Had er gewoon voor de mooi MBX wielen ingezet, en daardoor werden ook Honda MB voorpoten essentie?l, de diameter van de schijf van een MB is groter, dus ik moest toch iets!
|
Gadgets / bijzonderheden
Reed dus met gemak 95, en was echt s?perstil!
Rijdt lekkerder dan een MB, en eigenlijk ook dan een NSR, omdat ie zo lichtvoetig aanvoelt!
Ik kan iedereen een ARretje aanraden!
|
|