Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
RS-Power |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Aprilia |
Type voertuig |
RS50 |
Kleur |
Niet opgegeven |
Bouwjaar |
Niet opgegeven |
Status voertuig |
Momenteel in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
Niet opgegeven |
Omschrijving
''Unieke'' Aprilia Special Paint/Desing
Nouw dit is dus mijn broem broem moet ff uitvinden hoe deze forum werkt en er zullen snel meer piccas komen maar als er iemand ze perse nu al wil zie kan ie ze op deze site ook bekijken
http://www.brommerfo...379/1<----------- Tjekk! :P
|
Specificaties
|
Cilinder |
Hebo Manston 2 70cc |
Cilinder (extra gegevens) |
Net 2 weekjes uit voor aprilia RS de echte manston
Afgewerkt door de jager
|
Carburateur / brandstof |
28mm Keihin D-Slide (de echte) met powerjet |
Tandwiel verhouding |
achter 43 voor wissel ik af tussen 12,13,14,15, |
Uitlaat |
Yasuni R3 (1 van de beste productie uitlaten) |
Uitlaatdemper |
Yasuni Kevlar |
Luchtfilter |
Twin Air |
Velgen |
Origineel |
Banden |
Origineel |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
Waar je knipperlichten in horen de gaten dan dicht laten maken en oer laten spuiten die lucht happers je ziet niet eens meer dat daar ooit gaten hebben gezeten
Gespoten opnieuw zadels bekleed
Het uiterlijk is door een provisionele motor ontwerper ontworpen die stickers zijn allemaal door hem gemaakt en erop geplakt (Alles customade dus ook niet in de winkel te krijgen)allemaal netjes opgemeten het is door NIKSA gedaan (Kroatische naam het is ook in Kroati? Gedaan kijk maar op de foto van het achterspatbord) ik wist niet van tevoren hoe hij eruit ging zien maar daar heb ik ook geen spijt van (de bovenste foto is hoe hij er eerst uit zag)
|
Gadgets / bijzonderheden
HPI 2004/Malossi Digitaal met een Eprom Unit
|
|