Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
SpeedyR |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Honda |
Type voertuig |
MT |
Kleur |
Niet opgegeven |
Bouwjaar |
Niet opgegeven |
Status voertuig |
Niet meer in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
Niet opgegeven |
Omschrijving
hij is wat verhoogt en opgeknapt door marthin van dit forum
|
Specificaties
|
Cilinder |
50snel imi |
Cilinder (extra gegevens) |
zover ik weet een 50cc snel zit er nu onder
onderin toeren is hij best rustig maar zogouw hij op gang is dan is het echt een beest
ding blaasde als een gek
met vertanding 14-48 trok ik op me achterwiel weg en ging 75 op autoteller van nissan200sx
was dus redelijk snel cilindertje voor een imi :-b
|
Carburateur / brandstof |
ori 13mm |
Tandwiel verhouding |
14-48 toen 17-48 maar was net ff te zwaar dus toen |
Uitlaat |
luhao |
Uitlaatdemper |
proma bullet(mtx-sh) |
Luchtfilter |
open luchtfilterhuis met powerfilter ingebouwt |
Velgen |
Originele spaak velgen zwart gecoat,beide 17inch:-b |
Banden |
Origineel |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
hijs mooooooooi
hij is blauw/zwart beetje zijdeglans,ziet er wel gaaf uit,gecoate velgjes,
|
Gadgets / bijzonderheden
seatpipe
en verzekeringsplaatje zit wel mooi aan de zeikant
en me achterlicht werkt EINDELIJK
had eerst vertanding 14-48 trok ziekelijk,knalde vrijwel altijd op ze achterwiel,menige brommertjes eruit getrokken onbegrensde ltzr kon et nie van me winnen met sprinten
later 17tands voor kwam amper nog op ze top was net effe te zwaar,maar als hij het haalde,dan flamde hij dik
daarna 16tands want trekkracht was gewoon TE traag,toen ging hij ong. 80
dus 14tands was toch et leukst dan
|
|