Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
anthoniasss |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Overig |
Type voertuig |
Onbekend |
Kleur |
Zwart |
Bouwjaar |
2009 |
Status voertuig |
Momenteel in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
5 pk / 4 kW |
Opgegeven max. snelheid |
65 km/h |
Omschrijving
Orion Rx 50 AGB 36
helemaal standaart 4 takt 50 cc.
brommer is eigenlijk motor van 250 cc maar ze hebben er een 50 cctje op gezet.
|
Specificaties
|
Cilinder |
lifan |
Cilinder (extra gegevens) |
39 mm x 41,5mm (50cc) |
Carburateur / brandstof |
19mm, dubbele vlotter ,euro 95 |
Sproeier |
4-takt CDI motorontsteking |
Tandwiel verhouding |
13-tands voortandwiel, 58-tands achtertandwiel |
Uitlaat |
standaart |
Uitlaatdemper |
standaart |
Luchtfilter |
standaart |
Velgen |
standaart |
Banden |
standaart |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
De gloednieuwe, stijlvolle en uiterst robuuste RX50!!!
Fraai gestileerde 50cc 4-takt 2-persoons brommer met uiterst degelijk Lifan 50cc motorblok met staande cilinder (!)
Op bestelling ook verkrijgbaar in 25 Km/uur snorfiets uitvoering (blauw plaatje)
De enige brommer in Nederland, die is voorbereid om te kunnen worden omgebouwd naar straatlegale 250cc lichte stadsmotor of 250cc off-road crossmotor!!!
Slechts beperkt beschikbaar
Reserveren alleen met aanbetaling
Neem hiervoor contact met ons op, +31 653 236495
Prijs is inclusief BTW en exclusief kosten rijklaar maken en kenteken.
(Kosten rijklaar maken + kenteken (voor Nederland) = ¤ 140,00)
EEC typegoedkeuring nummer: e4*2002/24*2105*00
Voldoet aan de strenge Europese EUR-3 emissie milieunormen
Gegarandeerd asbest-vrij.
Kleur: geheel in zwart onbestickerd.
Motorblok:
Merk: Lifan
Type: 50cc, 4-takt, één cilinder (staande cilinder), luchtgekoeld
Cilinderinhoud: 39 mm x 41,5mm (50cc)
Start: kick-start + electrische start
Carburateur: 19mm, dubbele vlotter
4-takt CDI motorontsteking
Vermogen: 2,2 kW of 3,2 pk bij 7.500 toeren per minuut (+/-375 tpm)
Bougie: NGK kwalitietsbougie
Verbruik: gemiddeld 40-45 Km met 1 liter Euro95.
Overdracht
Versnellingen: 4 (1-N-2-3-4-)
Koppeling: Handmatig
Aandrijving: 13-tands voortandwiel, 58-tands achtertandwiel
Ketting: KMC kwaliteitsketting, type: 428
Frame/Vering/Remmen:
Frame: fraai vormgegeven antraciet gecoat frame van gehard staal. Identiek frame dat eveneens voor de 250cc cross-uitvoering wordt gebruikt, in feite overgedimensioneerd voor de 50cc uitvoering, en daardoor onverwoestbaar. Vering voor: Superkwaliteit 910mm upside down hydraulische vork met maar liefst 265mm veerweg.
Vering achter: Schokbreker op gas (instelbaar)
Remmen: Dubbelpiston remklauwen. Met RVS staal omhulling beschermde remleidingen.
Schijven: Nieuw ontworpen dikke 270mm vlinderschijfremmen.
Asbestvrije remblokken.
Afmetingen:
3,0 x 17" wiel achter, 2,5 x 17" wiel voor, aluminium velgen, met achter 130/70x17'' en voor 110/70x17'' straatbanden.
Nieuw ontworpen, ultrasterke naven.
Afmetingen (lengtexbreedtexhoogte): 2140 x 820 x 1235 mm
Wielbasis: 1420 mm
Zithoogte: 93 cm
Max. toelaatbaar gewicht 268 Kg.
Eigen gewicht: 113 Kg
Tank: 6,5 liter
Actieradius: +/- 260 Km
Overig:
Maximum snelheid: Begrensd op 45 Km per uur
Verlichting: H4 koplamp. LED achterlicht, remlicht en knipperlichten.
Digitaal combi-instrument: Zeer compleet uitgevoerd. Snelheidweergave in Kmh en Mph, Km-teller, dagteller, klok, versnellingsindicator, brandstofindicator, accuspanningindicator, toerenteller, clignateur en mist-licht indicator. Blauw verlicht.
Uitlaat: Asbestvrij, KTM-replica RVS staal, 81 dB(A) bij 4250 rpm
Uitwisselbare blokken:
- 125cc en 250cc (luchtgekoeld) beschikbaar, voor ombouw naar off-road gebruik.
- 250cc watergekoeld blok voor ombouw naar straatlegale motor!
|
|