Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Gallery bij voertuig: |
Orion agb-30 |
25-2-2009 21:57 uur |
6 afbeeldingen |
Deze gallery gaat alleen over dit voertuig. |
Klik hier om de gallery te openen. |
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
RAYMONDDDD |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Overig |
Type voertuig |
Onbekend |
Kleur |
Carbon |
Bouwjaar |
2008 |
Status voertuig |
Niet meer in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
3 pk / 2 kW |
Opgegeven max. snelheid |
55 km/h |
Omschrijving
Motorblok:
Merk: Lifan
Type: 50cc, 4-takt, één cilinder (staande cilinder), luchtgekoeld
Cilinderinhoud: 39 mm x 41,5mm (50cc)
Start: kick-start + electrische start
Carburateur: 22mm, dubbele vlotter
4-takt CDI motorontsteking
Vermogen: 2,2 kW of 3,2 pk bij 7.500 toeren per minuut (+/-375 tpm)
Bougie: NGK kwalitietsbougie
Verbruik: gemiddeld 35 Km met 1 liter Euro95.
Overdracht
Versnellingen: 4 (1-N-2-3-4-)
Koppeling: Handmatig
Aandrijving: 15-tands voortandwiel, 58-tands achtertandwiel
Ketting: KMC kwaliteitsketting, type: 428
Frame/Vering/Remmen
Frame: oorspronkelijk frame van de 250cc crossmotor, daardoor enorm robuust en schok- en breekbestendig. Vering voor: Upside down hydraulische vork
Vering achter: Schokbreker op gas (instelbaar)
Remmen: Geventileerde dikke hydraulische vlinderschijfremmen. Asbestvrije remblokken.
Afmetingen:
2,15 x 17" wiel achter, 2,15 x 17" wiel voor, in de kleur van de bike geanodiseerde aluminium velgen, met 110/70x17'' straatbanden.
Afmetingen (lengtexbreedtexhoogte): 1880 x 800 x 1300 mm
Afmeting zadel: 80cm
Zit hoogte: 90 cm
Max. toelaatbaar gewicht 256Kg
Eigen gewicht: 112 Kg
Tank: 4,5 liter
|
Specificaties
|
Cilinder |
staande cilinder waar ALLEEN 50cc voor is ... |
Cilinder (extra gegevens) |
staande cilinder |
Carburateur / brandstof |
standaard/euri 95 4 TAKT ! |
Uitlaat |
standaard |
Uitlaatdemper |
standaard |
Luchtfilter |
standaard |
Velgen |
standaard |
Banden |
standaard |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
zag er mooi uit maar was niet op te voeren omdat het 4takt is... ik kon alleen een 110cc blok kopen voor 400 euro leuk he,
en alles brak af etc.. chinese troep en alles roeste heel snel
en me kentekenhouder is 2x gebroken geweest me uitlaat ook...
maaar het is een 4takt dus een mooi geluid had ie zkr!! (:
en hij was ook super zuinig! reed 1 op 35 dus met een volle tank kon ik ongeveer 140 km rijden
|
Gadgets / bijzonderheden
blauw stadslichtje (:
|
|