Brommerforum.nl wordt gehost door: |
![Zeke Internet Services](img/zekelogo.jpg) |
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
Pim DTR |
Soort voertuig |
Overig ![](img/profile/etc.gif) |
Merk voertuig |
Mammoet |
Type voertuig |
Skelter |
Kleur |
Bleuw/rood |
Bouwjaar |
Niet opgegeven |
Status voertuig |
Niet meer in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
50 km/h |
Omschrijving
Ik wilde altijd al een MOTORSKELTER. Wat is er nou vetter dan een kleine auto? Dus ik anderhalf jaar geleden met mijn oom begonnen:
Het blok van een Puch Maxi(aanloopblok) ging de motor worden dus daar hebben we een ophanging voor gemaakt. Gaspedaal en nog wat kleine dingetje en toen was ie af...
Ik heb er even op gereden en toen begaf hij het: Het bronzen busje (wat in de oudere types zit ipv naaldlager) was helemaal uitgelubberd. :(
Andere krukas van een ander Puchje erin en hij deed het weer.
Op het moment ligt de hele stuurinrichting eronderuit omdat "die niet berekend is op deze krachten".
Het blok doet het ook ff niet maar ik ga waarschijnlijk het kickstartblok van mijn gele 65cc puchie eronder doen :P
edit: Het 65cc blok zit er sinds augustus 2009 onder en hij doet het heerlijk. De sturinrichting is ook gemaakt. De speling is eruit, maar het skelterkarakter(direct sturen) heeft ie helaas wel nog.
|
Specificaties
|
Cilinder |
65cc eurokit |
Carburateur / brandstof |
Delortho ?15/17,5? |
Tandwiel verhouding |
12:45 ofzo |
Uitlaat |
Biturbo |
Uitlaatdemper |
Biturbo |
Luchtfilter |
Home-made |
Velgen |
Origineel |
Banden |
Kenda Turf Rider: BRUUT!!! |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
Lijpe spatlappen aan de achterkant
|
Gadgets / bijzonderheden
Achteruitkijkspiegel YEAH!!!!
|
|