Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Meer informatie: |
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
Overzicht
|
Eigenaar voertuig |
project mbx |
Soort voertuig |
Bromfiets |
Merk voertuig |
Honda |
Type voertuig |
NSR-I |
Kleur |
Metallic zwart |
Bouwjaar |
1993 |
Status voertuig |
Momenteel in bezit |
Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
Opgegeven max. snelheid |
110 km/h |
Omschrijving
het is een kruising tussen een HONDA MBX/NSR
|
Specificaties
|
Cilinder |
70 cc alluminium |
Cilinder (extra gegevens) |
uitlaat poort groter fefreest en geflowd |
Carburateur / brandstof |
19 mm dellorto carb. |
Sproeier |
93 |
Tandwiel verhouding |
12/43 |
Uitlaat |
tecno racing uitlaat |
Uitlaatdemper |
gianelli alluminium sprinter demper (word nog gepolijst) |
Luchtfilter |
mallosi schuim/power filter |
Velgen |
HONDA MBX custom alluminium sterren wielen |
Banden |
continental conti city half slik |
Overige gegevens
|
Uiterlijk
ik heb van de brommer mijn eigen project gemaakt heb het frame en het blok uitelkaar gekocht dat komt uit 93" en heb daarbij een losse kappen set en de velgen van een MBX gekocht heb die kappen set opgeknapt en laten spuiten want die kwam uit 83" en de velgen gepolijst die komen uit 78" verder is het streetfight kapje zeer moeilijk te vinden;p" daarvoor heb ik zelf een cockpit gebouwd check de bijzonderheden!.
|
Gadgets / bijzonderheden
in de cockpit heb ik een koso digitale motor teller ingebouwd met een statistieken programma waar je een grafiek op kan aflezen wat je qua toeren op de honderd meter (of andere afstanden) hebt gedraaid in welke versnellingen. verder heb ik hem wat opgehoogd door de wig om te draaien bij de veer, en de cilinder en het waterpomp kapje geparel straald.
|
|