Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Voertuig - Suzuki TS50X

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 971 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Meer informatie:
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen.
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken.
  Overzicht
Eigenaar voertuig MasterM
Soort voertuig Bromfiets
Merk voertuig Suzuki
Type voertuig TS50X
Kleur Niet opgegeven
Bouwjaar Niet opgegeven
Status voertuig Momenteel in bezit
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 95 km/h
Omschrijving
Brommer is op mn 16e volledig overgespoten (eerst zandstralen e.d.) Vervolgens alles zelf gespoten: frame metallic zilver, achterbrug metallic goud, kappen metallic blauw. Verder andere koplamp der op, HAD ook een digi toerenteller (echt geweldig zo'n ding!) alleen ben die een keer vergeten er af te halen en toen heb iemand anders dat voor mij gedaan
Op dit moment rijd ik met een snelle50, als het meezit 82 op de teller, maar als het tegenzit stopt ie bij de 65 al. Maar heb hoogstwaarschijnlijk. Heb al een 80cc lc liggen en komt ook homoet aan. Yamaha dtr-voorvork is ook onderweg, alleen ik heb geen tijd om amaal op te gaan zetten dus duurt nog wel wat weekjes
Verdere uitleg volg nog wel, foto is trouwens zoals te zien alweer redelijk oud, en het is een scan van een afgedrukte foto, dus niet echt kwaliteit. Nadat mn 80blok eronder ligt en werkt edit ik mn profiel nog wel es!

18-05-2005
Heb afgelopen vrijdag eindelijk mn 80blok draaiend kunnen houden. Was wel nieuwe koppakking voor nodig want mn radiateur kwam op druk helaas. (die dingen zijn stervensduur voor tsx zeg, schandalig) Wat een verschil met zo'n 50snel zeg!!! Hangt een Homoet-onderlangsje onder, wat een mooi geluid! En wat een heeerlijke dosis koppel levert deze combinatie! Heb eerst 1x met mn 50cc-vertanding gereden (12-48) Dat was 1x straat op-en-neer en ik wist al dat dat veeeeeeel te licht was. 20km/h in zn 6, volgas geven en op paar seconden zit je al op 70 en dan zit je alweer ver op de 8000toeren
Heb nu een 15-48, maar ga binnenkort voor een 15-43 denk ik. Dan kan ik gewoon lekker met 6000toeren rond blijven cruisen. Moet dan alleen wel begrenzer op voor ALS ie ooit op rollenbank moet. Maar daar heb ik ook mn plannetjes al voor. Ga nu eerst kijken voor schijfrem, want op moment doet mn voorrem het niet supergoed vind ik, en achterrem helemaaal niet goed, dus das niet zo verstandig als je beetje door wilt cruisen.



Volgt later wel weer wat meer


  Specificaties
Cilinder 80cc lc van rg-gamma
Carburateur / brandstof Mikuni 20mm
Sproeier 85
Tandwiel verhouding 15-48
Uitlaat Homoet onderlangsje
Uitlaatdemper Homoet
Luchtfilter Origineel
Velgen Origineel
Banden mooie semi-slick achter

  Overige gegevens
Uiterlijk

Slechte foto, als ik tijd heb ff mn gallery op nieuwe forum zetten.
Gadgets / bijzonderheden
HAD een digi toerenteller....nu helaas niet meer. Ben wel op zoek om zelf rev-leds te maken. KLIK>>>REV-LIGHT<<<KLIK
Zoiets dus, maar zien wel wat daar van terecht komt. Mn project na mn 80blok is in ieder geval schrijfrem voor.

Geen gadget, maar toch: Heb er een originele rg-radiateur onder, schijnt dat meeste mensen die een 80lc blok onder tsx hangen er een mtx r2-rad bij doen omdat die van een rg niet past. Maar vanwege onderlangse uitlaat nog plaats genoeg voor radiateur hoor.
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved