Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9983 Mol! 12-6-2003 17:38 Uiterlijk Forum 2034 33

Topicpost
Gepost door: Mol! Gepost op: 12-6-2003 17:38
Jaja, vandaag weer een mooi dagje te werk geweest, als al die andere dagen. Weinig zin, als al die andere dagen.... MAar daar kwam laat op de middag verandering in

Ben bouwvakker, en plaats kunstof kozijnen. Ben momenteel in de Bijlmer bezig in de rimboe, en moet kozijnen van schuurtjes vervangen. In die schuurtjes staan vaak leuke dingen, maar wat ik vandaag tegen het lijf liep: Ik bel aan, vraag de sleutel, doe hem open en zie daar toch een Honda MT-5 staan, onder een pak stof en platen hout e.d. in een hoekje weg te "rotten". Hi was vrijwel standaard aan uiterlijk, en ik merkte bij de man op dat er een MT stond. Wat schepte mijn hoop: hij moest ervanaf, stons al jaaaren in zijn garage, zijn zoon heeft er toender tijd op gereden en die was inmiddels 32. Verzekering van 1994 zat erop, toen had die man hem zelf verzekerd, maar hij vond gietsen leuker en blablabla... Maar goed, hij wou er een kleinigheidje voor hebben, maar ik vond het minder die man af te gaan zetten. Hij zei: noem maar een vedrag. Uiteraard had ik wat i mijn hoofd, en deed het als voorstel; 50 euro (!)
"Okay" antwoorde hij, en hij zei dat hij er nog een zootje onderdelen bij had en boekjes en dat soort shit. Dus ik natuurlijk weer blij, heb tot heden een voorpatbord een achterband en een zijkap bij gehad, maar hij had ook nog een nieuwe 70c bij en nog een hoop maar dat moest ie ff zoeken, Zal morgen wel zien wat die allemal in huis heb

De MT heeft eeen 70 setup en verder vrijwel standaard, alles nog origineel aangesloten motorisch en alle bouten en moeren ori. Sleutels erbij, alles werkt en hij jankt als een speer. Wheelies maak je met gemak alleen de achterband is lek (mag het voor dadt geld )
Er is een nieuwe cilinder opgegaan, dat is te zien, onbeschadigd maar onder het stof. Alle pakkingen zijn vernieuwed en alle kabels... Geweldig ding tot heden Er is toendertijd nog 400 gulden aan verpijkerd om hem weer klaar te maken

Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, het bestaat nog, dat je voor weinig een mooie brommer heb...




























Hell yeah




Dit bericht is ge-edit door Mol! op 12-6-2003 19:14

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved