Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9951 | Martijn | 10-6-2003 21:51 | Main Forum | 3526 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 10-6-2003 21:51 |
dus...ik weet niet of jullie het vaak doen...dat er iemand aanhangt...als jij op de brom zit..maar af en toe rijdt een klasgenoot met me mee...opzich hou ik er niet zo van want ik kan niet doorpoken en kan er voor bekeurd worden enzo.... maja..vandaag..wij reden langs prov. weg...en we ginge 60 ofzo...en hij moest naar links ..dus liet los...en ging naar links..en remde (terugtraprem :S) en toen knalde zn rem dus vast (logisch...zon naaf van 30mm kan geen 60kmph aan als je remt) en hij reed dus vol op een stoeprand in...in mijn ogen zag et er best ernstig uit...stel je voor..jij rijdt 50 kmph en hangt half achter je fiets...en je ziet jezelf keihard op een paar palen afgaan... dus..ik snel er naar toe gereden..kijke of ie ok was....hij was wel ok...paar schrammen op zn onderarm...maar die fiets was behoorlijk aan gort...vette speling op het achterwiel enzo...(vast oververhit ofzo..lager eruit gelopen :S) en zn voorwiel is zegmaar..eh...krom en zit vette deuk in..... iig ...waar het me om ging....laatst is dus iemand die ik ken doodgegaan door de 'schuld' van iemand anders...busje omgekiept en die gast was dood (zat in bus, kwam met zn kop tussen asfalt en de bus) en ik dacht vandaag dus...wat nou als die gast keihard tegen die paal was opgereden en gewoon dood was oid....dan had ik dus wel mn hele leven met een schuldgevoel rondgelopen...dus... ik hoop dat jullie et een beetje snappen..en in kunnen zien dat ik nu begrijp dat et levensgevaarlijk kan zijn en ik zelf gewoon niet meer het risico wil lopen een potentiele dode op door mijn schuld te hebben...beetje off..maja... |