Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9947 | Martijn | 10-6-2003 21:04 | Main Forum | 1636 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 10-6-2003 21:04 |
goed...gisteren had ik dus een bedrijfsuitje met...jawel..het bedrijf waar ik werk (supermakt) dus...ik om 7:15 op mn werk koffie zuipen (winkel was dicht ivm 2e pinksterdag) en om 7:45 vertrokken we met de bus naar hulshorst (bij harderwijk, +/- uurtje rije)...dus...wij komen daar aan rond 9 uur ofzo...gingen we LUXE onbijten ![]() als eerste ging ik met mijn team quad rijden ![]() 150 cc viertakters, kon kiezen uit vooruit, achteruit en vrij....hoefde niet te schakelen...waren 3 remmen....vaag...links (normaal koppeling) was ook een rem...maja...niet gebruikt...gas gaf je met je duim :S....was een heveltje...kreeg wel last van mn duim.. mochten niet springen enzo..suckte wel ass..maar was wel grappig...150cc gaat btw niet hard (mn grasmaaier heeft 100 ofzo.. ![]() daarna ging ik boogschiete..blablaghla nix spannends..wel leuk daarna ging ik eh...eten denk ik....weer luxe ![]() na et ete door met activiteiten, JEEP rijden ![]() masterlijk parcours...ik mocht btw niet rijden..moest rijbewijs hebbeh (om auto te kunne besturen ![]() daarna ging ik lasergamen...was kut...heel heet en de tegenpartij kon niet tegen verlies enzo...was donker/heet..dus naar...(hou niet van hitte) daarna volleyballen..was wel grappig..maar ook niet echt van ...joechei... daaarnaaaaa het ubermasterlijkste...echt helemaal geweldig powerturnen!!!... dat houdt in: een soort strandbuggy zonder stuur, 2 zitplaaten, en 2 motoren à 6,5 pk (vlgs wouter heefft een kart iets van 6 pk ofzo en dees had dus 2 van die motoren) beetje vario overbrenging maar dan zonder de vario....sturen ging tank-style....2 hendels....beide naarvoren was vooruit, links naar voren was naar rechts...blabla..spreekt voor zich.. die dingen ginge hard ![]() ![]() ![]() dat zijn die dingen... naja...daarna barbecuen en pils laaien enzo...en kwam er een of andere karaoke flep...was ik dus ook weer de lul :S.. en om 10 uur naar huis...echt geweldig daggie gehad en ben vandaag nog helemaal verrot... iig...collega en ik hadden dus ff afgesproken dat we zelf ff zon powerturn appraat gaan bouwe ![]() alleen dan korter...dat ie zegmaar permanent wheeliet (maar dan kun je toch niet sturen.... wel...oplette ![]() Site van de TIWA, waar we dus geweest zijn kijk maar ff of je het parcours enzo kan zien enzo.. ![]() edit: hhmmmm img tags werke niet bij urls ![]() Dit bericht is ge-edit door Martijn op 10-6-2003 21:07 |