Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9947 Martijn 10-6-2003 21:04 Main Forum 1636 16

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 10-6-2003 21:04
goed...gisteren had ik dus een bedrijfsuitje met...jawel..het bedrijf waar ik werk (supermakt)

dus...ik om 7:15 op mn werk koffie zuipen (winkel was dicht ivm 2e pinksterdag) en om 7:45 vertrokken we met de bus naar hulshorst (bij harderwijk, +/- uurtje rije)...dus...wij komen daar aan rond 9 uur ofzo...gingen we LUXE onbijten ...echt geweldig...en om 10 uur begonnen we met: activiteiten, personeel werd in groepen opgesplitst en ging elk naar een ander onderdeel...

als eerste ging ik met mijn team quad rijden ...

150 cc viertakters, kon kiezen uit vooruit, achteruit en vrij....hoefde niet te schakelen...waren 3 remmen....vaag...links (normaal koppeling) was ook een rem...maja...niet gebruikt...gas gaf je met je duim :S....was een heveltje...kreeg wel last van mn duim..

mochten niet springen enzo..suckte wel ass..maar was wel grappig...150cc gaat btw niet hard (mn grasmaaier heeft 100 ofzo..)

daarna ging ik boogschiete..blablaghla nix spannends..wel leuk

daarna ging ik eh...eten denk ik....weer luxe ...en lekker...

na et ete door met activiteiten, JEEP rijden ...

masterlijk parcours...ik mocht btw niet rijden..moest rijbewijs hebbeh (om auto te kunne besturen )... maar ik reed wel mee enzo..4wd (vitara vlgs mij) en mocht alleen in zn 1..maar is wel grappig...vet steile hellingen op enzo..door het water....vet grappig enzo...

daarna ging ik lasergamen...was kut...heel heet en de tegenpartij kon niet tegen verlies enzo...was donker/heet..dus naar...(hou niet van hitte)

daarna volleyballen..was wel grappig..maar ook niet echt van ...joechei...

daaarnaaaaa het ubermasterlijkste...echt helemaal geweldig
powerturnen!!!...
dat houdt in: een soort strandbuggy zonder stuur, 2 zitplaaten, en 2 motoren à 6,5 pk (vlgs wouter heefft een kart iets van 6 pk ofzo en dees had dus 2 van die motoren)

beetje vario overbrenging maar dan zonder de vario....sturen ging tank-style....2 hendels....beide naarvoren was vooruit, links naar voren was naar rechts...blabla..spreekt voor zich..

die dingen ginge hard ...ze hadde voor zwenkwieltjes (geen stuur he) en achternog een soort wheelie bar....en dat was ook wel nodig...als je beide hendels volgas ope douwde dan ging dat ding ver achterover....dat was echt tof....beetje over betonne baan met modder gescheurd enzo..hebt et na 10 meter wel door...

dat zijn die dingen...

naja...daarna barbecuen en pils laaien enzo...en kwam er een of andere karaoke flep...was ik dus ook weer de lul :S..
en om 10 uur naar huis...echt geweldig daggie gehad en ben vandaag nog helemaal verrot...

iig...collega en ik hadden dus ff afgesproken dat we zelf ff zon powerturn appraat gaan bouwe ....betwijfel et allemaal nog..maja..tis wel leuk...

alleen dan korter...dat ie zegmaar permanent wheeliet (maar dan kun je toch niet sturen.... wel...oplette )...

Site van de TIWA, waar we dus geweest zijn

kijk maar ff of je het parcours enzo kan zien enzo.....mss is wouter er ook wel es geweest...tis vlakbij em in de buaht.

edit: hhmmmm img tags werke niet bij urls ..

Dit bericht is ge-edit door Martijn op 10-6-2003 21:07

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved