Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9903 | Mol! | 8-6-2003 21:37 | Uiterlijk Forum | 5511 | 80 |
Topicpost | |
Gepost door: Mol! | Gepost op: 8-6-2003 21:37 |
Okay, de bedoeling van dit topic is jullie (voor de geinterreseerden onder ons) op de hoogte te houden van mijn bezigheden omtrend mijn Honda MB8. Zoals weinige weten, was deze te koop, maar heb tog maar het initiatief genomen hem ZELf op te knappen. Ik zal dit topic af en toe ff bijwerken, om up-to-date te blijven. Laten we beginnen met de eerste reeks fotos Goed, om mee te beginnen; dit is het ontwerp... Ik was eerst van plan een Erik_N replica te maken, maar dit had ook wel wat origineels -- Zo kocht ik het hele zwikkie, in de hoop dat er iets van zou komen, en dat ik wat tijd ervoor kon maken... Die tijd is nu dus aangebroken --- [img]http://brommerforum.reinderink.nl/foto/upload-script/mb002.jpg [/img] Na enig meetwerk en verbouwingen lag het geheel dan eindelijk straalklaar. Heb mijn ophangpunten voor mijn monoshock erop gebouwd, en me ProLink aansluiting passend gemaakt... --- [img]http://brommerforum.reinderink.nl/foto/upload-script/mb003.jpg [/img] Na het stralen direct gaan spuiten uiteraard. Alles in de Primer gezet, hierbij het frame te bezichtigen --- Kleine spul eveneens in de primer... --- Frame in uiteindelijke kleur, WIT dus. Wel mat, anders komt het frame zo naar voren in zijn geheel --- Stuur/Voorkapje en Achterbrug en me ProLink systeempje . Stuk voor stuk magnifiek gespoten, ook al ben ik geen voostander van chroomspray (ja vet, chroom!) --- Oops, kijk het MOET ook altijd tegenzitten. Eerst valt de tank om, bij het stofvrij maken, op een steen (2 deuk(jes)) En wat was er nog meer het geval; er zaten MB8 stickers op de tank, heb me mama stickerremover gebruikt, en dat plaksel en remover zat er nog een beetje op. Resultaat: sinaasappelhuidjes! Maar het komt goed --- Schokbrekers en wat klein spul... --- Okay, tijd om mijn frame in elkaar te zetten. Nieuwe kabelboom alvast gebruiksklaar gemaakt (eerst al die vervelende oranje en lichtblauwe draden eraf geknipt... alleen maar overbodige luxe al zeg ik het zelf ), zit er retegaaf op! --- FF ter kleur indicatie (damn, die digicameras wijken snoeihard af!) Het is Paars, maar dit is niet echt duidelijk de ECHTE kleur als die in real life :/ --- Maar goed, ik hou jullie wel up-to-date wat de gang van zaken betreft SET-UP: 110cc Malossi 24 mm Mikuni Twin-Air moet nog kijken wat ik er aan ga doen, maar dit is mijn mogelijke setup Dit bericht is ge-edit door Mol! op 9-6-2003 13:47 |