Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9900 YAMAHAFREAK 8-6-2003 17:05 Main Forum 6987 227

Topicpost
Gepost door: YAMAHAFREAK Gepost op: 8-6-2003 17:05
Ok ik heb dus ff een vraagje aan de avatars. Ik heb er xpres geen inbox van gemaakt omdat dit iets is wat het hele forum aangaat.
Er waren hier diverse mensen die hadden een stel tieten -die al dan niet bewreven werden- als avatar. Ik heb dit vanmiddag ook als avatar ingesteld en het resultaat heb je al kunnen zien. De tieten die bewreven werden, werden geblokt door de heren moderators en de andere niet. Nou wil ik niet zeggen dat ie andere avatars ook op de blok moeten, maar ik wil wel weten WAAROM er diverse avatars geblokt zijn. Ik vind het de grootste onzin. Wat is er nou zo schokkend aan een stel tieten dat dat weggehaald moet worden? Er zijn ook vaak genoeg (bijna) naakte meiden in de diverse topics/profiles voorbij gekomen en dat was ook geen probleem.
Zolang er geen vagina's/penussen voorbij komen moet het toch allemaal kunnen?
Ik verwacht nu dus een serieuze verklaring/beredenering van de heren moderators. Niet een of ander slap verhaal als: "ik vond het niet mooi" ofzo.
Ow ja: ik zal gewoon doorgaan met dergelijke avatars. En ik verwacht niet dat andere forum members mij daarin steunen door het ook te doen ('meelopen') maar ik heb er geen probleem als ze dat wel doen.
DIT IS DUS GEEN OPROEP OM ALLEMAAL TIETEN ALS AVATAR TE GEBRUIKEN!!!
Als jij een plaatje leuk vindt en het laat geen extreme zaken zien (neuken, geslachtsdelen) dan vind ik dat jij dat plaatje moet mogen gebruiken. Ook als het helemaal nergens op slaat.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved