Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9889 Hannes 7-6-2003 21:00 Technical Forum 932 22

Topicpost
Gepost door: Hannes Gepost op: 7-6-2003 21:00
Nou zoals jullie wel weten was vorige week de tsx die ik gekocht had kapot gegaan. Nou het was niet direct de zuiger. Maar ook iets anders waar ik aanzienlijk geluk mee heb gehad. Heb er helaas geen foto van gemaakt maar zal zo duidelijk mogelijk vertellen van hoe en wat. Naast het huisje waar de koppelingsplaten inzitten zit een tandwieltje (zie je meteen als je de carter eraf haalt) Op dat tandwieltje zit een moertje. Dit moertje moet je muurvast draaien dat je hem er nooit meer afkrijgt bijwijze van spreken. Deze bout zat niet goed vast en is los getrilt. Door de carter heen geschoten en heeft redelijk wat rotzooi gemaakt. Gelukkig was er alleen her en der een beetje staal verslepen dus alles hoefde niet vernieuwd te worden. Dit boutje heb ik nou muurvast gedraaid, dikke schroefendraaier tussen het vliegwiel en draaien aan de andere kant. Link maar het ging toch goed. Nou alles inelkaar gezet en hij loopt. Moet alleen nog de gaskabel een nieuwe op want die oude was kapot gaf maar 3/4 deel gas. Dus dan trekt hij ook een stukkie harder Maar goed hij rijd nu weer en daar ben ik heel blij mee.

Dit bericht is ge-edit door mr_chombo op 7-6-2003 21:02

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved