Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9847 | ronaldv56 | 5-6-2003 19:08 | Main Forum | 5148 | 78 |
Topicpost | |
Gepost door: ronaldv56 | Gepost op: 5-6-2003 19:08 |
Ellow, ben al heeeeele tijd niet meer hier geweest, maar afgelopen maandag is me brommer gejat in 's Hertogenbosch, en wil daar ff wat meer aandacht op vestigen omdattie toch redelijk veel betekende voor me en heel veel ogen zien meer als ik, en zeker meer als de politie We hebben het over een MTX-SH framenr. 095003834 Verzekeringsplaatnr BHH284 Overige kenmerken: -seatpipe (vorige week eronder gezet gvd) -Grijs/roest kleurig stuur -alle kappen zwart, verf bladers een hoop (goed gespoten -grijs gespoten achterbug -geen koplamp/achterlamp (was ik net aan het vervangen, kolampkap zit er wel op) -metalen strip in dat roosterje onder de koplamp -dik geel stuk tuinslang als luchtfilterslang -Op volgas reageert hij niet, je moet ergens halverwege gas geven om "snel" te zijn (ik ben ook een van de qweigen die erop kan rijden) -dikke, hoge wegband achter -voorvorkrubber zijn met tyrippiesaanelkaar gemaakkt (een of ander hond had die doorgesneden) -knopje op plaats van olieindicator voor verlichting, niet dat kastje aan het stuur -toerenteller, kmteller niet aangesloten t klinkt als een bouwval, i know, maar was net helemaal bezig om hem o p te knappen voor de verkoop. Wipeout zal wel weten welke het is (vlijmen remember) als je hem ziet (omg den bosch grootste kans) laat het me meteen weten @ ronaldv56@hotmail.com |