Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9835 | barry | 4-6-2003 21:26 | Main Forum | 5063 | 87 |
Topicpost | |
Gepost door: barry | Gepost op: 4-6-2003 21:26 |
owke, eergisteren wezen crossen, was weer leuk, voor het eerst op een 250cc 2takt gereden, een honda cr uit 1995 was het. ding gaat echt bruut hard , ik durfde hem nog niet voluit te trekken, elke keer half gas of zo, dan vloog ie al bijna achterover als ik niet voorover leunde die cr250 heeft trouwens hgs bocht er onder dat groene ding is een suzuki rm80 frame met: 50cc minarelli blokje 6bak 50gilardoni 1 50snel cilinder 26mm carb met powerfilter minarelli uitlaatje (weet niet welke) nu nog orginele onsteking en achterlijke lichte tandwielverhouding hier wordt twente cup en 8uren cross mee gereden, naast die 250cc stelt het geen reed meer voor, maar kijk maar eens goed, ding trekt aardig door vind ik voor 50cc... en toeren maakt ie wel sommige mensen denken van: tering wat snel schakelen met die 50cc, nou dat is heel simpel, doordat jet met 50cc gewoon door dikke blubber moet, is een licht vertanding wel noodzakelijk wil je vooruit komen en niet vast komen te zitten, dus dat is vaak schakelen plezier is er wel van, dan als je met die 50cc door de drek heen gaat, dat je gewoon kan blijven opschakelen, dat doe je niet met veel 50cc in de modder , top is overgens van dat ding 65km/h filmpje is 17mb en 2,5minuut lang http://ralf.nd4spdwo...at/barry/crossen.zip (kopieren ->plakken -> doel opslaan als let maar niet op mijn geblaat in het filmpje wat vinden julli er trouwens van Dit bericht is ge-edit door barry op 4-6-2003 21:27 Dit bericht is ge-edit door barry op 4-6-2003 21:29 Dit bericht is ge-edit door barry op 4-6-2003 21:39 |