Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
981 | verwijderd | 30-6-2001?14:41 | Sales Forum | 978 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: verwijderd | Gepost op: 30-6-2001?14:41 |
hier dus een stel lijsten van 2e hands onderdelen voor honda en suzuki brommers (past ook wel op andere brommers) (wat ik wel kwijt wil) -voorkuipen NSR -orginele NSR cilinder -orginele mt/mb/mtx cilinder -getunde pw 70 met verneukte zuiger -nog heel veel onderdelen voor mtx-r, zoals 2 tanks, een zadel, een krom frame -bekabeling -verchroomde mtx achterbrug met mono veer! (kan ik met MT frame leveren ingebouwd) -ronde koplampen +kappen -20mm mikuni -grote carbs (zoals 28mm en 32mm) -paar wielen -mtx voorfork (kan je in MT zetten) -mtx tellers (dus ook toeren teller!) -mt frame -mt tank -mt buddy -mt achterspatbord -mt teller -mt voorkapje -4kante achtrebrug MT (chroom) -veel cilinder koppen -4kleps membraantjes met ijzer kleppen -80cc proma uitlaat onderlangs -110cc homoet uitlaat onderlangs -2 110cc cilinders (imi) -omgebouwd crosser bocht voor onderlangs (mb) -dubbele demper set (goud met chroom) -spatborden -ZR frame -ZR voorfork -ZR crossmotor achterbrug (stevig) -verchroomde ZR veren (passen ook wel in MB enzo maar zijn wat kort) enz enz (dis een klein deel van wat ik heb dus zoek je iets, vraag maar ff want ik heb nog veel meer, en ik kan ook beina overal aan komen) gevraagt: nsr voorfork en wielen 24mm mikuni (of groter) snelle 70cc's bovenlangse 80cc proma enz enz. dus ruilen kan ook!! TEVENS TEKOOP: MT, NSR, MTX-OT |