Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9755 Nick 1-6-2003 1:37 Main Forum 5049 123

Topicpost
Gepost door: Nick Gepost op: 1-6-2003 1:37
Mensen,

Zojuist aantal updates uitgevoerd.
Grootste wijzigingen zijn de Parts-afdeling en de aanwezigheid van avatars.

Parts is een tijdje (sinds PHP-forum) offline, maar is nu dus terug. Tijdens het opnieuw maken van die afdeling ben ik een hoop shit tegen gekomen (Parts-records die echt bijna geen info bevatten). Ik kijk wel ff wat daarmee gaat gebeuren...
Kijk zelf maar ff in de Parts, spreekt voorzich denk ik

Dan de avatars:
Ook wel bekend als 'user-icons', kleine plaatjes (van 60x60 pixels) die naast je naam komen.
Het is een user preference om die dingen aan te zetten omdat waarsch niet iedereen het even leuk vindt.
Voordeel van avatars is natuurlijk dat gebruikers veel sneller herkend worden (niet alleen aan de naam, maar ook aan het plaatje dus).
Een avatar moet je zelf naar webspace uploaden. Je kunt de link naar dit plaatje vervolgens in je profile invullen. Daarna worden al jouw posts van dat plaatje voorzien.
Het al dan niet zichtbaar maken van avatars stel je in in je voorkeuren.

Nouja, er zijn nog wat andere kleine dingetjes veranderd. Onder andere de mogelijkheid je e-mail adres te verbergen, aangezien het nu verplicht is bij registratie een email adres in te vullen.

edit:
Dat vergeet ik bijna
De nieuws-afdeling (waar we laatst een topic over hadden) nemen we zeer binnenkort in gebruik.
Er zijn twee nieuwsposters aangesteld, te weten Martijn en Pim (SkaBla).
Maargoed, info over de nieuws-afdeling volgt nog

Dit bericht is ge-edit door nick op 1-6-2003 1:41

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved