Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9730 Hannes 30-5-2003 15:53 Technical Forum 2269 47

Topicpost
Gepost door: Hannes Gepost op: 30-5-2003 15:53
Ik zal het zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen.
Ik ging vandaag de TSX halen die ik gekocht heb van Daan-->TSX Nou alles prima rij terug naar Tilburg begint hij na ongveer een km of 25-30 allemaal te haperen enzo.
Rij ik in zijn 4 en zakt het vermogen weg en geeft geen gas meer. Terug schakelen omdat ik langzamer ging komt weer op touren en rij weer verder. Zo ging dat een paar keer en sloeg ook een paar keer af. Even 5min gewacht weer aangekickt en rij weer verder gewoon zijn 3 tussen de 7-8 d touren. Plotseling gaat hij weer zachter dus ik schakel terug maar hij doet niks. Motor valt uit en ik sta stil. Ik zet hem terug in zijn vrij en wil hem aankicken. Maar de kickstarter deed het niet totaal geen spanning meer op. Je kunt hem met je pink gewoon naar beneden duwen. Mmm vaag dus zet hem in zijn 1 om aan te lopen. Maar hij loopt gewoon. Dus kon hem niet aanlopen omdat hij niet echt schakeld. Zet ik hem in zijn 1 kan ik gewoon lopen en in zijn 2 enz ook. Kan hem dus niet meer starten. Iemand enige idee wat dit is???? Het is zeer vervelend iniedergeval.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved