Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9687 Martijn 28-5-2003 14:19 Technical Forum 2521 43

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 28-5-2003 14:19
dus..ik ga soon mn LC 50 blok reviseren...hkeb alles toch liggen..maar dan ga ik em ook meteen ff in een ander kleurtje spuiten..iemand nog suggesties? ik dacht zelf aan hammerite zilvergrijs (achterbrugkleur) das vlgs mij wle mooi en goed spul...en mn LC blok wordt wss toch niet zo snoertheet

iig...ik snap de carb aansluiting niet...en vroeg me af of iemand (met rmx/tsw) wat fotos heeft of info van hoe het nu eigenlijk zit...

zit dacht ik met een rubber....maar dan moet je vlgs mij een opschuifcarb (meer inschuif dus) hebben...en dat heb ik niet..kheb alleen nog een paar goeie 12mm miks en een 16mm mik die half uit elkaar ligt..

maar zitten deze carbs er normaal op?? met zon vastbout flens?? gaarne fotos/info...want zo schiet et niet op...

ik gooi er een 5bak in....en ik ga em niet polijsten want mn koppelingskappie is van zwart plastic...en dan is die kleur weer anders als ik em spuit..dus ik spuit alles....los..als ie uit elkaar ligt...

setup wordt 50 lc ori, 12-16mm carb, ori ontsteking..

blok komt niet onder de tsx..want ik wil 70cc..en hou de LC lekker ori (is vlot zat )

tis meer dati k em op mn kamer kan leggen...dat ie leg te glimmen...

edit:
k...16mm mik kan ik wss wel een aanslluiting voor maken.....iemand pics hoe het ori zit??

Dit bericht is ge-edit door Martijn op 28-5-2003 15:10

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved