Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9624 SIWWN 25-5-2003 1:50 Main Forum 621 11

Topicpost
Gepost door: SIWWN Gepost op: 25-5-2003 1:50
Mag pas weer een brommer kopen als ik me certificaat haal,klote vader

Ik heb een afspraak gemaakt met CBR enzo en ik kan op 26 JUNI pas op. Duurt nog een hele poos en dan nog maar zien dat ik slaag.

MB's zijn tegenwoordig ook niet meer de goedkoopste brommers want voor een fatsoenlijke MB betaal je op z'n minst 350 EURO voor.

En er zijn maar weinig MB's die een klein beetje in de buurt komen van de 350 euro en die in de buurt staan.

Ik zat nu net te denken om een MB op te gaan bouwen die ik in onderdelen bij elkaar ga sprokkelen. Lijkt mij goedkoper en je hebt je 'eigen' brommer opgebouwd.

Ik heb al een MB blok, moet alleen nog maar een goed filter op en een nieuwe uitlaat.

Achterbrug en veren zou ik eventueel van me MT kunnen gebruiken en dan heb ik grofweg alleen nog maar een frame,voorvork,wielen,tank,kabelboom,hendeltjes en wat kleine dingen nodig.

Zou dit nou goedkoper zijn of kan ik beter opzoek gaan naar een MB zonder blok of een MB in onderdelen?

Of toch maar eerst me pa overhalen om eerst een brommer te gaan kopen (voordat ie weer verkocht wordt aan een ander)en dat ie hem gewoon aan een dik kettingslot legt zodat ik er niet op kan gaan rijden?

neeh heb ook geen slijptol bij de hand

Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 25-5-2003 1:54

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved