Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9547 jhillen 21-5-2003 23:10 Main Forum 2339 35

Topicpost
Gepost door: jhillen Gepost op: 21-5-2003 23:10
Ik had gisteren beloofd om een filmpje te maken van de wheelies die ik maak op de Pizza brommers, en zo gezegd, zo gedaan

Ik werk bij Domino's Pizza Compnay en is egt vet lagguh om op die brommertjes te rijden ! trouwens, Peugeot FOX ruled ! (he Marcel )

Het was nog goed licht (en fucking druk bij domino's maar daar had ik ff schijt aan) alleen stond er erg veel wind wat het wheelien niet bevorderde... maja... het geeft een goede indicatie...

Vanavond heb ik nog wat dingen geleerd na het opnemen van het filmpje, namelijk met 1 hand wheelien, en met allebij me benen gestrekt in de lucht tijdens een wheelie (wat je ook vaak ziet bij motoren )

De volgende keer dat ik moet werken ga ik weer wat nieuws proberen namelijk: met allebij me benen aan 1 kant en dan wheelien ! lijkt me wel vet als et lukt... en uiteindelijk zal het me lukken en krijgen jullie een filmpje te zien met de meest waanzinnige stunts ! BELIEVE ME

je kan het filmpie vinden op:

http://members.lycos.nl/jhillen5/wheelies/

het filmpje heet : Domino's PoweRrr !
en er staat een uitleg op me site waarin staat uitgelegd hoe je ze moet downloaden en afspelen...

veel plezier en laat ff weten wat je ervan vind ! ik = benieuwd !

p.s. als je hem nou download, zeg dan ook ff wat je ervan vind, want anders heb ik al deze moeite een beetje voor nix gedaan

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved