Vandaag reed ik lekker met mijn brom op een wat afgelegen parkeerplaats voor een sauna, waar mijn moeder werkt. Aangezien mijn vader politieagent is wil hij dat ik mijn brommer verzeker, een papiertje haal, enzovoorts om er mee te kunnen rijden op de weg, óf ik voer hem lekker op en rij er mee op afgelegen terreinen. Dat was ik vanmiddag aan het doen en plotseling komt er politie aan. Mijn vluchtkans was klein, dus dat liet ik maar gelijk achterwegen. Hij wou me alleen een bekeuring geven voor het zonder verzekering rijden (120 euro ofzo??), de missende ge(i)le stickers, het rijden zonder helm, het niet hebben van een verzekering en het opgevoerd hebben liet hij zitten. Totdat hij mijn naam vroeg.. Hij kende mijn vader toevallig die in Amsterdam werkt, dus die heb ik gelijk gebeld in hoop onder de bekeuring uit te komen. Mijn vader heeft met de politieagent gesproken en een paar minuten later mocht ik weer weg. Hij gaf me alleen een preek zoals politieagenten die denken dat ze wat zijn dat doen Ik mazzel!
Zo zie je maar weer dat het ook handig kan zijn als je pa zelf een jut is.. Hij is alleen niet zo'n kl**tzak als anderen gelukkig
|