Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9429 jhillen 15-5-2003 0:38 Main Forum 3121 44

Topicpost
Gepost door: jhillen Gepost op: 15-5-2003 0:38
Ik ben de laatste tijd nogal aan het kloten op me fiets omdat me NSR nu uit mekaar ligt. En ik kan nu heel goed wheelies enzo... Ik heb zelfs speciaal voor het wheelies maken een fiets gekocht bij de Halfords (geen goede kwaliteit dus) maar je kreeg daar 15% korting en dat kon ik niet laten liggen...

Nu heb ik er dus een filmpje van gemaakt maar die is ongeveer 50 mb groot, en voordat ik heel m'n website ga besteden aan dat filmpje wou ik eerst weten of er wel intresse was in dat filmpje. Dus daarom heb ik eerst maar ff een trailer gemaakt (heb het heel simpel gehouden)

Deze trailer is 15 mb groot en is dus leuk om ff te downloaden.

Ik wil dus eerst ff kijken hoe die trailer bevalt en of er meer mensen zijn die graag het hele filmpje willen bewonderen. In het hele filmpje zitten trouwens bijna geen foto's (in de trailer wel) want we hadden ook veel foto's gemaakt en die wouden we tog ook gebruiken...

In de Trailer ben ik te zien met een goede vriend van me Ingmar, maar in het hele filmpje ben ik, ingmar, Sebastiaan, en het broertje van ingamar te zien...

De trailer staat op m'n site en iedereen die geinterresseerd is kan de trailer downloaden... je kan hem downloaden op:

http://members.lycos.nl/jhillen5/wheelies/

je moet dan het filmpje "Stunt Drivers" selecteren en er met je rechtermuisknop op klikken. Je moet dan "doel opslaan als" aan klikken en het filmpje opslaan ergens op je harde schijf. Als je het filmpje hebt gedownload moet je alleen nog ff de extensie veranderen van .jpg naar .mov zodat je hem kan afspelen in Quicktime.

(Quicktime kan je downloaden op www.download.com)

Ik hoor wel wat jullie van de trailer vinden en als er genoeg intresse is in het hele filmpje dan zal ik die uiteraard uploaden zodat jullie allemaal onze stunts kunnen bewonderen

owh ja, het heeft eigenlijk niet veel met brommers te maken, maar ik denk dat er ook wel mensen zulle zijn die dit zowieso leuk vinden om te bekijken... maar als dit niet mag, dan hoor ik het wel...

mzzl's Jurrien.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved