Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
942 BIGwillie 28-6-2001?08:06 Main Forum 667 13

Topicpost
Gepost door: BIGwillie Gepost op: 28-6-2001?08:06
GODVERDOMME TERRING SHIT KLOTE FUCK DAHM KLEREZOOI! :p :p :p
Moet je luistere(leze)wat me nou is overkomen:

Een maand of 2 geleden vroeg Daan (redakteur van www.motormaniacs.nl) of ik op 18 Juli mee wilde gaan naar Circuit Zandvoort
want dan was er een circuitdag van motorxtra.
Hij zou dan de Suzuki GSX-R1000 hebben om te testen
en Daan weet dat dat mn favoriete motor is.
'Ja' zei Daan, 'dan kom ik je ophalen op de GSX-R1000 en dan mag je weer een paar rondjes mee achterop de GSX-R over het circuit!'
Ik natuurlijk hardstikke blij!
'dan mag je bij Ro of Sander (andere redakteurs/kennisen) achterop
om met zn tweeje wat wheelys te maken en dan zal ik ze filmen waarna we die op de site zetten!'
Ik helemaal door het dolle heen natuurlijk!!!!!!

Maar toen kwam de eerste tegenslag: vorige week kreeg ik
een meeltje van Daan dat de jongens
van het blad MOTOR de GSX-R1000 in elkaar hadden
gereden op circuit Assen toen ze met de motorverkiezing bezig waren!En er komt geen nieuw testmodel vertelde de Suzuki importeur :p :p :p :p :p GODVERDOMMETERRINGSHITKLOTEFUCKDAHMKLEREZOOI!

Ik helemaal Pissed off natuurlijk want daar ging mn kans!

Maar toen maakte Daan me weer gelukkig door te vertellen dat ze op die 18 juli ook de Aprilia RSV Mille hadden om te testen dus kwam hij me daar maar mee ophalen zei hij. Ik natuurlijk helemaal weer blij. Maar toen hoorde ik van Ro dat ze de RSV mille R zouden hebben
(Race versie)in plaats van de 'gewone' Mille en daar zitten geen voetsteuntjes en duozadel o is overkomen:

Een maand of 2 geleden vroeg Daan (redakteur van www.motormaniacs.nl) of ik op 18 Juli mee wilde gaan naar Circuit Zandvoort
want dan was er een circuitdag van motorxtra.
Hij zou dan de Suzuki GSX-R1000 hebben om te testen
en Daan weet dat dat mn favoriete motor is.
'Ja' zei Daan, 'dan kom ik je ophalen op de GSX-R1000 en dan mag je weer een paar rondjes mee achterop de GSX-R over het circuit!'
Ik natuurlijk hardstikke blij!
'dan mag je bij Ro of Sander (andere redakteurs/kennisen) achterop
om met zn tweeje wat wheelys te maken en dan zal ik ze filmen waarna we die op de site zetten!'
Ik helemaal door het dolle heen natuurlijk!!!!!!

Maar toen kwam de eerste tegenslag: vorige week kreeg ik
een meeltje van Daan dat de jongens
van het blad MOTOR de GSX-R1000 in elkaar hadden
gereden op circuit Assen toen ze met de motorverkiezing bezig waren!En er komt geen nieuw testmodel vertelde de Suzuki importeur :p :p :p :p :p GODVERDOMMETERRINGSHITKLOTEFUCKDAHMKLEREZOOI!

Ik helemaal Pissed off natuurlijk want daar ging mn kans!

Maar toen maakte Daan me weer gelukkig door te vertellen dat ze op die 18 juli ook de Aprilia RSV Mille hadden om te testen dus kwam hij me daar maar mee ophalen zei hij. Ik natuurlijk helemaal weer blij. Maar toen hoorde ik van Ro dat ze de RSV mille R zouden hebben
(Race versie)in plaats van de 'gewone' Mille en daar zitten geen voetsteuntjes en duozadel op! GODVERDOMMETERRINGSHITKLOTEFUCKDAHMKLEREZOOI!

Nou kan ik dus waarschijnlijk nog niet mee naar het circuit!
SHIT!!
:p :p :(

om de pijn te verzachten/versterken zet ik hier nog maar twee fotos van de GSX-R en RSV Mille bij.

De Soes:


En de Appie:


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved