Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9325 Martijn 10-5-2003 23:39 Main Forum 1676 41

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 10-5-2003 23:39
goed....dus de z400 liep...dus ik dacht net ( na garage opgeruimd te hebben anders kreeg k de sleutel niet van mn pa) ik dacht..ik ga em ff testen in de tuin..kijke hoe het nu met 2 cilinders rijdt ipv 1...

dus k accu laaier op de kabels...aangekicked...laaier los..hope dat ie blijft lopen...dus ik zonder licht om zo min mogelijk stroom te trekken omdat ie zonder accu enzo niet vonkt......dus ik rij zo....oprit op.......woow.....crap..dat ding heeft me een partij vermogen...liet de koppeling schieten bij 4k op het grind..en hij vlooooog weg man...gweoon eng..dus k dacht..ik ga stukkie over het gras..


ik over het gras...over geschakeld naar 2 (tuin s niet megagroot) en toen kwam ik in een drift...dus ik....kut....remmen....en toen gleed ik zowieso wel op mn bek..

snel apparaat weer overend gezet...beetje schade bekeken...tjah...knipperlichtglas lag eraf....nix afgebroken ofzo..glaasje kan ik er zo op schroeven denk ik...zat al niet geschroefd gleoof ik..

en de valbeugels hebben lekekr het gazon om geploegd...

wat heb ik er van geleerd:

ga niet in het donker over nat gras rijden met een apparaat wat te veel vermogen heeft terwijl je 70cc 2takt bent gewend..

rij rustig..

snap waarom ze licht rijbewijs hebben ingevoerd...als ik al crash met 400cc @ 30kmph...dan moet je niet op je 18e meteen op 1000cc stappen....

respect voor de regel..heb er geen commentaar meer op..

tjah...verder...eh...garage is dus weer netjes...en ik ga NIET de weg op..heb et mn pa beloofd...zou zwak zijn om et wel te doen...ook al ist maar in de straat..

eey...btw....mss gaat mn pa wel vlgd week ff rije met dat ding...kentekenplaat erop...hoppakee..kan de weg op ...
magoed..dat was et...ben wel geschrokken en heb schaafplek op mn been maja..

durf er bijna niet meer op...maar vind et een heerlijke motor...zo veel koppel en vermogen voor een 400ccer ut 1978...

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved