Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9174 | excite mt70 | 4-5-2003 1:57 | Main Forum | 2124 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: excite mt70 | Gepost op: 4-5-2003 1:57 |
zie vorige topic: http://www.brommerforum.nl/showtopic/8706 in dit topic word uitgelegd dat de mt van een vriend van mij gestolen was, maar die werd even later in het moeras teruggevonden met behoorlijk wat schade. en nu: Die vriend van mij was zijn sleutels kwijtgeraakt, en kon afgelopen nacht zijn MT dus niet aan de ketting leggen, wat hij IEDERE nacht daarvoor wel heeft gedaan. Je gaat er dan niet van uit dat precies die nacht dezelfde dieven weer op de loer liggen om dat ding opnieuw te stelen, maar wel dus, hij is afgelopen nacht opnieuw weggenomen, en deze keer is hij in een straal van 1 kilometer nergens meer te bekennen en dus hebben we hem als gestolen opgegeven. Onze enige hoop is de snackbar, ongeveer 200 meter weg, waarin diezelfde nacht om half 5 ook is ingebroken. Deze heeft een camera waar de mogelijke daders op zijn vastgelegd, en het is een kans van 1 op 10 dat dit dezelfde daders zijn die de mt hebben gestolen. Het signalement is in het vorige topic al doorgegeven, en dat is hetzelfde gebleven. De framenummers en dergelijke geef ik morgen door, als ik de posters ga maken die verspreid worden. Er is een grote kans dat hij zich nog in Zwolle bevind, dus ik doe vooral een beroep op mensen die in de omgeving van zwolle wonen, ook al zijn dat er niet veel. Je hoeft me verder niet vertellen dat de eigenaar net zo goed fout zat omdat hij geen andere ketting eromheen heeft gedaan, maar ik denk dat je het gewoon absoluut niet verwacht in een buurt waar hij en ik wonen. alvast bedankt. deze foto is niet helemaal juist, voorvorkhulzen zijn nu zwart, andere achterlamp, bovenop het frame geplaatst (het soort is vast wel bekend) en hij heeft een streetfighter kap voor verzekeringsplaatje: SQN 393 framenummer: ADO1-5404911 Dit bericht is ge-edit door excite mt70 op 4-5-2003 12:13 Dit bericht is ge-edit door excite mt70 op 4-5-2003 12:14 |