Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9072 | Mini | 28-4-2003 22:48 | Technical Forum | 434 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: Mini | Gepost op: 28-4-2003 22:48 |
baal echt wel nu, heb ik vanmiddag heel mn mt in mekaar zitten na een dag kutten met de electriciteit (bobine, etc.) en mn cilinder (uitlaatpoort bijgewerkt.) , ga ik ff een stuk rijden kom ik terug wil ik mn stationair schroef indraaien is ie weg ! k denk van nou ga ik ff een nieuwe halen bij een gast hier in de buurt die allemaal mt spul heb.Dus ik daar naartoe had ie er geen meer :-(. nou dus ik rij , met teveel lucht in mn mengsel naar een maat van me, en ga ff samen met hem aan zn MT sleutelen. rijd ik netnaar huis, kom ik hier thuis aan kijk ik nog es naar mn carb is mn luchtstel schroefje ook weg !! AAAAAAAAAAARRGGGGHHHH dit is dus best wel kut wnt hij schiet nu heel de tijd omhoog in zn toeren, en t gas blijft weleens hangen en in zn 1 en zn 2 komt ie bijna niet vooruit :( morgen maar ff ij de brommerboer nieuwe bestellen. maar hebben meer mensen hier wel eens last van gehad met hun 20mm Mikuni, of een andere carb?!?! En hoe hebben jullie dat opgelost want ik heb dr geen zin in om steeds nieuwe te kopen. |