Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9062 Michel19 28-4-2003 15:48 Main Forum 2185 17

Topicpost
Gepost door: Michel19 Gepost op: 28-4-2003 15:48
Ik heb besloten mijn MB5 frame te laten verchromen. Om dit te doen moest alle lak etc verwijderd worden, maar ook het frameplaatje. Dit laatste vanwege het smelten van het aluminium plaatje in het nikkel/chroombad. Hierover heb ik contact opgenomen met de politie. Ik heb de situatie uitgelegd en na een uur werd ik teruggebeld.

Het is toegestaan het frameplaatje te verwijderen mits het op deugdelijke wijze word teruggezet op dezelfde plaats. Dit zou voor mensen met een MB8 wel eens makkelijk kunnen zijn. Het is dus niet nodig een mb5 frame te verbouwen om een mb8 blok te kunnen gebruiken. Je kunt gewoon het plaatje vervangen!

Ik heb gewoon ter hoogte van het frameplaatje onder de popnagels een smalle schroevendraaier gezet en met zachtjes tikken sla je zo die popnagel kapot. Het is een aluminium plaatje, dus die kun je zo terugbuigen/slaan. Wel even 2 nieuwe popnagels gebruiken om de boel vast te zetten. of als je dat niet ziet zitten het plaatje + kopjes van popnagels vastlijmen, zie je niets van)

just to let you know

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved