Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
9008 bart de schakelgek 25-4-2003 21:53 Main Forum 1853 18

Topicpost
Gepost door: bart de schakelgek Gepost op: 25-4-2003 21:53
ok ik heb vandaag op de roller gestaan, ik heb 86 euro boete , en daar heb ik vrede mee eigen schuld hij is opgevoerd,
maar nu:
ik werd aangehouden en mocht meegaan, dus ik mee kon er niet tussen uitnaaien omdat ik iemand achterop had, maar de brommer dus op de roller, de agent geeft weinig gas in de 1 en 2, hij schakelt over zonder de koppeling te gebruiken en eenmaal in de 3 geeft ie volgas, (koppeling slipt enorm) de teller schiet uit naar de 2 maar valt terug naar de 1.5kw, toen stapte de agent af en zei: jah hij gaat te hard eh, ik zei hallo ik heb nog 2 versnellingen en ga er eens op zitten je staat, dat zijn de regels en die wil ik, maar nee dat deed ie niet(smoesje was dat ie dan harder ging in de 5 en mij dat wilde besparen ), dus kreeg ik boete voor 1.5 kw (in de 3 )voor 86 euro, normaal gesproken heb ik daar vrede mee,
maar:
gemeten in de 3,
zonder koppeling schakelen,
staand opmeten dus niet zitten
voorwiel niet vast gezet, zat wel een klem

wat wel was: de luchtslang was een keer aangesloten

maar nu ben ik het hier dus niet mee eens en wil ik protest schrijven, hoe doe ik dit? en waar stuur ik het heen? ik heb wel een geel briefje meegekregen en binnen 6 weken kreeg ik de boete, heb gvd ook nog de bus naar mijn werk gemist,

sorry maar ben

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 25-4-2003 22:19

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 25-4-2003 22:20

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved