Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8965 | Nasic | 23-4-2003 21:47 | Uiterlijk Forum | 4492 | 58 |
Topicpost | |
Gepost door: Nasic | Gepost op: 23-4-2003 21:47 |
Nu issie dus gewoon 100% klaar, en kan ie de hele zomer er tegenaan. dat zal ook moeten, aangezien ik hevig aan het sparen ben voor motorijbewijs, en hopelijk eind van het jaar deze machine mag verruilen voor een caviga mito of rs125. dit is natuurlijk planning, met motorijbewijs en al zal het nog wel iets uit gaan lopen. De rs loopt nu heerlijk, alle vloeistoffen netjes vernieuwd nog na de revisie, ff xtra zuigertje gekocht voor eind van de zomer, zodat ik gewoon kosten vrij kan rijden met de rs (op benzine en olie na) naja, hier de pictures dan maar. ze zijn een beetje overbelicht, maar dat komt door me cam. jullie kunnen zelf de kleuren er wel bij verzinnen. Zo ben ik begonnen begin januari: toen tijdelijk zo gehad: en nu issie dus zo (&klaar): naja, setup zal ik dan ook maar geven. deze combinatie rijd heerlijk. ik heb weinig de neiging om de toerenteller naar het rode te slepen, omdat onder de 8k rijden ook al heerlijk is, en de snelheid van 80@ 8k rijd gewoon heerlijk. je gaat toch vlot, maar de motor is lekker stil. Airsal 70,02cc tuned (zelf gedaan natuurlijk) Carters Tuned Rito krukas Top performances drijfstang Lektronis Membraankleppen Metrakit gele koppelingsdrukveren 24mm mikuni ronde schuif 24mm honda mb/mt spruitstuk (aangepast) Origineel luchtfilter, lichtelijk aangepast Gianelli uitlaat Bidalot alu eindemper Oliepomp eraf. 13-43 vertand Powerband: 9,5-13/13,5k verbruik: 1:18 Hij gaat nu dus eind van de zomer, begin winter weg....... voor een goede bieder altijd eerder, maar onthouw dat deze machine gewoon technisch bijna nieuw is. Dit bericht is ge-edit door Nasic op 27-4-2003 21:05 |