Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
896 Woeter 24-6-2001?08:59 Main Forum 2540 47

Topicpost
Gepost door: Woeter Gepost op: 24-6-2001?08:59
Nou ik woon dus in Ermelo, en ermelo staat erom bekend dat er een gekkencentrum is (Veldwijk) laten ze nou heel slim zijn geweest, om veldwijk naast het spoor aan te leggen...
Er zijn dus wel eens van die depressieve mensen die voor de sneltrein gaan staan...net zoals gisteren

ik kwam vanuit putten met me brommert, ik was al weer in ermelo, stond er een sneltrein op de overgang stil, ik rijd naar de over gang bij het station en ik zie op het spoor waar ik langs reed al wat ingewanden liggen, dus ik denk dat kan nooit goed zijn..., de spoorbomen bij het staion waren ge genoeg open, er was alleen nog politie, dus het was net gebeurd... ik ga het spoor oversteken, want ik wou toch naar huis, zeggen een paar van die gastjes tegen mij, wijzend naar de rails, daar ligt nog wat te eten voor je...
ik rijd erlangs en kijk...ligt er een onderbeen met voet gewoon in de rails, echt superranzig, allemaal rode slierten eromheen, gadverdamme, echt goor, wel vaag het been was helemaal wit en er zat ook helemaal geen schoen of sok meer aan ofzo...
Ik werkte eerst bij een taxibedrijf (wassen) daar stonden ook de ambulances, en die moeten dan daarheen om te gaan "rapen", er staan ook 2 van die bakken waar ze al die lichaamsdelen in doen, lijkt me echt heel goor werk...

Nouja dat was dus weer mijn beleving van het weekend


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved