Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8951 | Doctre | 23-4-2003 11:22 | Technical Forum | 1076 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: Doctre | Gepost op: 23-4-2003 11:22 |
als ik mijn brommer start (koude start) moet ik vaak een minuut w88 voordat hij helemaal goed wil wegrijden. want als ik dan gas geeft wordt het geluid ong hiiiibooomp en dan valt hij uit als ik gas zeg maar blijf geven en als ik gas terug doe dan niet. en als ik zeg maar rijd dan geeft hij het zelfde probleem af en toe als ik vol gas rijd bijv: als ik een keer heb afgeremd en ik zit in de 3de of 4de en ik doe het gas vol open dan is het na een tijdje als hij bijna voltoeren zit boomp bobomp en dan wil hij uitvallen (als ik me gas niet terug doe valt hij uit) maar als ik het gas langsaam op laat komen wil hij afentoe wel vol gas en de andere keer weer het probleem van bompboommoop. mijn setup is: honda MB5 70cc imi 20mm mik ext sproeier (110) onbegrenste luchtfilter 2klepsmembraam ontsteking ori proma gp uitlaat voor verdere dingen vraag maar maar ik wil weer goed kunne rondrijde dus graag goeie hulp enzeg nou niet gebruik de faq want die heb ik allang uitgeprint en meerdere keren gelezen en de search wordt ik ook niet wijzer van want niets heeft dit probleem Dit bericht is ge-edit door MB DoCTRe op 23-4-2003 11:28 |