Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
893 | B3AST | 24-6-2001?06:18 | Main Forum | 616 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: B3AST | Gepost op: 24-6-2001?06:18 |
Mjah mn MT loopt nie meer fatsoenlijk, en ga nou niet zeggen van je carb. is niet goed afgesteld, je bougie is stuk, of je luchtfilter is niet goed of weetikveelwat, want zo stom ben ik niet het zit zo: ik rij bij een maat weg en na een tijdje begint me brommer steeds kutter te lopen etc. etc. haper de haper pruttel pruttel, hij had geen vut meer, ik kreeg hem nie meer in zn powerband, happert, begon terug te lopen in de 4e en zelfs 3e versnelling, dee er een uur over om een kruispunt over te steken... totaal 0,000000 fut meer in het ding... af en toe, heel af en toe kwam die net in zn powerband door af en toe bruut terug te schakelen... dan ropte ie weer even lekker hard... maar ook in zn powerband ook af en toe: huuuuuuu geen ontbranding meer.... ikzelf zat te denken aan een lekke krukas kering, en dan mn rechter met oog op dat ie behoorlijk rookt, en ook behoorlijk stinkt! maar nou zit ik vanochtend voor de grap us aan mn kickstarter, en ik bemerk dat het membraam een klepperend, piepend, geluid maakt, net een trompet!!! zou het kunnen dat het membraam nie goed is en dat het daaran ligt? wat is die probleem met mij? |