Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8917 | |WaX| | 21-4-2003 18:03 | Technical Forum | 1440 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: |WaX| | Gepost op: 21-4-2003 18:03 |
Dag mensen. Ik zit met een probleem , ik ben sinds kort een 2 speed puch blok Ik weet niet of er hier mensen zijn die het gebeuren kennen , het probleem is , ik ken ut dus niet. Ik heb paar dagen terug de boel uitgefreest voor 75 cc , is allemaal prima gelukt , heb het blok weer in mekaar gezet , de bak werkt gewoon "prima" , en het lijkt allemaal te werken. Alleen heb ik nu een heel raar probleem , mischien ben ik een enorme aap dat ik het niet snap ,maarja ik ben geen schakels gewend. Als ik kick , dus gewoon de kickstarter naar beneden beweeg , gaat der kruk/drijfstang gewoon op en neer , alles werkt enz. MAAR Als ik de cilinder op op zet , dus dat je weerstand op je drijfstang krijgt , kick ik er "doorheen" ,en dan niet er doorheen in de zin van kapotte tandwielen , want je hoor niet , maar het is waarschijnlijk iets bij de koppeling ofzo. Ik heb echter geen idee wat het kan zijn , als ik de drijfstang tegenhoud en ik kick , dan draait er 1 ding niet , wat er onbelast wel draait. Ik heb echt geen idee , ben zelf admin op "het" puchforum , maar kom hier echt niet uit! Ik hoop dat jullie me op weg kunne helpen! |