Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8902 | YAMAHAFREAK | 20-4-2003 22:17 | Main Forum | 426 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: YAMAHAFREAK | Gepost op: 20-4-2003 22:17 |
Mini-meeting @ Kart City Hoorn! Rond 12 uur stond vast dat ik zou gaan dus snel ff wat gegeten, mezelluf geschoren en omgekleed en om kwart voo1 zat ik op de brommer met bestemming Hoorn! Eerst ff tanken in Emmeloord en daarna via de Ketelbrug naar Lelystad gegast. Daar nog ff de weg kwijtgeraakt (ik kon de oprit van die &^&^&$@)!#)*dijk niet vinden Toen over de dijk. Dat had ik beter niet kunnen doen met mn FS1 maarja. De volgende keer maar een crossbrommer mee als t kan Eenmaal in Enkhuizen aangekomen, gelijk doorgereden richting Hoorn. Ook nog s verkeerd gereden bij een of ander industrieterrein... Finally, at last aangekomen bij Kart City Hoorn (na nog een x de weg kwijtgeraakt te zijn op 200m afstand van het einddoel). Nu nog ff een parkeerplaats zoeken en Jessica vinden. Dat was snel gebeurt want Jessica stond al op me te wachten. Parkeerplaats was ook snel gevonden. Tussen een Boom en een Harley. Ik was de enige met een schakelbrommer . Voor de rest heeeeeel veel Harleys en wat rare, verbouwde, Japanse 4cilinders :S Ook nog een x-aantal Duc's en een Triumph en 2 Nortons. Eerst maar ff beetje buiten gekeken en daarna naar binnen (kostte wel 7 euro). Binnen was niet zo erg veel te beleven. Er was een bandje en een aantal stands die je allerlei fanshirts enzo probeerden aan te smeren. Ook was de MAG er. Wat vel stoer was, was de trik op basis van een Mercedes Benz (met V8!!!) en een Harley met om de 5 cm een lasnaad op de meest gekke plekken. Toen maar weer naar buiten en nog beetje rondgekeken (nog ff staan kwijlen bij een Norton 750 Commando Caferacer en een Chevrolet El Camino V8). Naja, Jessica's MBtje was weer s kapot dus zijn we maar ff naar haar huis toegereden (zij op de fiets ik op de Yamaha) MB-tje wilde niet echt rond dus eerst maar ff kopje eraf getrokken. Zuiger naar beneden geduwt en ja hoor. Dikke krassen in de cilinderwand bij de spoelpoorten... Daarna ook gelijk maar ff de cilinder eraf en toen kregen we een totaal gare zuiger te zien die 1 pistonveertje mistte!! Dat veertje vonden we terug in het carter waar het klemzat tussen het carter en de krukas. Geen wonder dat t spul zo zwaar draaide... T was inmiddels best laat geworden en ik kreeg t aanbod om te blijven eten. Dat heb ik dus maar gedaan . Om 7 uur naar huis gekacheld en nu is Jessica op zoek naar een nieuw setje cilinder/zuiger en ben ik net (21.00) thuis. T was me de 1e Paasdag wel.. |