Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8878 Erik_N 20-4-2003 0:55 Technical Forum 3552 47

Topicpost
Gepost door: Erik_N Gepost op: 20-4-2003 0:55
Op enig aandringen toch ff otpic over mijn nieuwe powerbox


Vanmiddag afgerond. Is gewoon spruitstuk met daarin dus draad getapt voorde pluggen, dit zijn twee pluggen van een luchtaansluiting slang ding, vond ik in de laadjes van me vader, denk "Hey, die heb ik nodig". na enig zoeken vond ik de tap, dus in me spruit gemonteerd, maar eerst ff draad iets ingekort.

Met bimotion heb ik de powerbox uitgerekent, en deze dus op maat vervadigd (mooi wordt, hoe je het ook mogen schrijven). Het middenstuk van de box is stijgerpijp, op maat "afgestoken", en daar twee doppen voor gedraaid, en deze erin gelocktide. Hierdoor zit alles luchtdicht en muurvast. Helaas kan ik het effect nog niet testen:-(, maar het zal hopelijk uitmaken, al is het iets, zeker odat al dit geheel mij welgeteld 25 Eurocent heeft gekost! En dat was voor de benzineleiding. Het aluminium en de pluggen hadden we liggen, pluggen heeft me vader dan wel gekocht, rest is gratis materiaal (dont you just love connections).

Binnenkort zal ik hier mijn foto's plaatsen vanmijn demper, aangezien deze nogniet helemaal af is, maar ben op weg, en die is volgens beetje zelfde principe als box, twee doppen, een huls, en dan een binnenbuis.

Graag uwe opinie betreffende mijn zojuist vervadigde "powerbox".

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved