Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
887 | 70malossi | 23-6-2001?15:47 | Main Forum | 4243 | 62 |
Topicpost | |
Gepost door: 70malossi | Gepost op: 23-6-2001?15:47 |
jo ik heb begrepoen dat jullie de printplaatsoldeerders zijn van het forum.mischien nog andere dat wee dik niet.het is ook al erg laat (4 flessen baf) maar er wordt dus aan een digi cockpitje gewerkt door jouw/jullie. hebben jullie mook vestand van het zelf maken van een capacitor discharge ignition (cdi,ik kan ook engels)of eventueel een electronic processing read only memory (e-prom).of is dat een (malossi)petje te hoog voor jullie.ik zou hier graag wat van horen. oohjaah.ik heb zelf al een quickshifter gemaakt maar die moet ik bedienen met mijn toeterknop (voor de gene die niet weten wat een quickshifter is,en ik den kdat dat er nog een flink aantal zijn) het bedrijf op deze site verkoopt ze,maar dat is wel voor 4 takt.maar dat boeit niet. http://www.quickshifter.com/price_nl.htm ik zat dus ook te denken aan een aperaatje dat gewoon op het moment dat het schakelpookje bewogen wordt automatisch de onsteking onderbreekt(massaah maakt).dus via een sensortje(magneetje)mischien zelfd op de schakelwals.(tijdsduur weet ik zo nog niet)en dan na die schakelperiode(10e van sec evt)weer onsteekt. het nut hiervan.niet koppelen,en geen gas terugnemen.je trekt sneller op.je hoefd niet zoveel te bewegen.als je hem een beetje overtoeren laat maken kom je vanzeld terecht(mits goed afgesteld)in de powerband van de volgned e versnelling.en het is gewoon mega vet cool wappie uh mischien ndat je er geen zak van begrijpt maar dat ligt dan aan mijn uitleg.in de gp rijden ze er ook vollop mee.in de wsb mag het trouwens nieh. damn ik krijg echt een hyper blaasbeest |