Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8855 jaz86 18-4-2003 20:57 Main Forum 433 3

Topicpost
Gepost door: jaz86 Gepost op: 18-4-2003 20:57
hier dus het vervolg van dit topic

vandaag was het dan zover. ik en dennis (goede maat van me) gingen de gratis honda ophalen
super aardige gozer, mooi staan te lullen daar over wat er allemaal aan moest gebeuren enzo, t was gezellig.
ik zal binnenkort ff kijken of ik foto's kan regelen, maar zo bijzonder is hij nu nog niet echt
De tank en kleine kapjes zijn bagger mat zwart gespoten (of het de bedoeling was om hem matzwart te spuiten weet ik nie :P) de accu is leeg, scheur in de buddy, scheur in het achterkapje, oja: de kettingspanner was dus losgeschoten en in de wielnaaf gewrongen
het achterwiel wordt dus waarschijnlijk de grootste klus.
verder zit alles onder de roest (linker uitlaat helemaal vol, rechter helemaal mooi terwijl ze gewoon even oud zijn ) dus daar hebben we ook wel een lekker karweitje aan
Er zitten wel 2 hele nette en nieuwe banden omheen dus dat scheelt weer. ik weet alleen niet wat voor banden.

We zijn er nog niet helemaal uit in welke kleur we hem gaan (evt laten) spuiten. Ik zat zelf te denken aan zwart, samen met een lekker opvallend kleurtje voor accenten (kapjes ed). ik weet alleen nog niet welke kleur dus, en ik weet ook nog niet echt wat dennis d'r mee wil
Hebben jullie nog ideeën?

Ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat worden, en ik heb er zin in!!!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved