Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8826 | Steve_ZHC | 18-4-2003 0:48 | Main Forum | 1111 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: Steve_ZHC | Gepost op: 18-4-2003 0:48 |
Vsndaag ff naar de dealer, cilinder mee, zuiger mee, en 't paste gewoon in 1 keer Dus ik heppie-de-pepie terug, bende uit de garage halen, spul er EINDELIJK compleet op gegooid, benzine in de tank, ff wachûh en dat startte gewoon na 3 of 4 stappen Loopt dus knetterhard stationair en rookt vet, maar ik dacht eerst ff dat het gewoon de bij de montage gebruikte olie was. (jaja, iedereen weet waar het heen gaat na de laatste zin...) Ik ff rijden, blijft ziek roken, rij maar 1 op 42 ofsow. Blijft super hard stationair draaien dus dacht ik aan valse lucht. Bende beter vastdraaien, weer rijden. Blijkt later dat er wat koelvloeistof (halve liter ofsow) in mijn cil en uitlaat kwam En ook bleek mijn buitenkabel v/h gas te lang te zijn. Dus weer ff de uitlaat en cilinder eraf, blokje legen, zuiger schoon/droog maken en olie erop, cilinder idem. Zag meteen de oorzaak al; uit de O-ring was een hap van een dikke mm Dus ff een nieuwe erin (2 pakkingsetjes, ik blij ) en morgen kijk ik wel verder. Buitenkabel ff ingekort, zien we morgen ook weer. Als de bende het morgen goed doet zijn jullie de eerste (waarschijnlijk de laatste ) die het weten. En dan ga ik naar de Groninger mini-meeting... Beetje door de stad scheuren. Owjah, hij schiet nog wel eens uit de versnelling, en in de 5 poetst 'ie soms tandjes, terwijl mijn koppeling het wél doet. Morgen maar ff kijken, ik heb de koppelingskabel strakker gezet, maar die kering is lek, en die drukpen geeft mee (komt wat omhoog, trekt niet echt naar de zijkant ofsow, en draait dan wel gewoon), iemand suggesties? Is dat op te lossen door slechts een nieuwe kering?? |