Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8778 Michel19 15-4-2003 22:19 Uiterlijk Forum 1339 12

Topicpost
Gepost door: Michel19 Gepost op: 15-4-2003 22:19
Ik heb nu al een jaar mijn mb stilstaan in de schuur. Toen ik dit forum tegenkwam dacht ik, laat ik mijn mb weer eens oplappen. Ik wilde hem in eerste instantie helemaal origineel maken (met zo hier een daar een kleine tweak zoals bv vering) maar ik kan geen goede kabelboom meer krijgen (heb er al 5 gehad, incl een Genuine Honda).

maar goed. nu wilde ik een hele aparte brommer gaan maken. Ik heb mijn frame met afbijt kaal gemaakt en met een staalborstelschijf(weet ik veel hoe zo'n ding heet) de boel mooi gemaakt. Dat ging zo glimmen dat ik er ineens aan dacht het frame te laten verchromen. Nu is het een roestgevoelig onderdeel door straatvuil etc, maar ik wil er alleen in de zomer mee rijden. Denken jullie dat dit een kans maakt of word het een drama ivm dingen als roest, afbladderen bij bv blokbouten etc.

Ook wilde ik mijn blok laten verchromen, ik bedoel dan de 2 pannen. Ik heb veel gehoord dat het losmaken van de rechterpan erg veel problemen kan opleveren bij het terugzetten.. iemand hier ervaring mee?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved