Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8768 | jaz86 | 15-4-2003 16:34 | Main Forum | 3178 | 66 |
Topicpost | |
Gepost door: jaz86 | Gepost op: 15-4-2003 16:34 |
zoals nou wel bekend is ga ik binnenkort m'n brom verkopen (zucht, nee, hier bedoel ik dus niet mee, "kijk mijn brom is te koop, kijk snel in m'n profile" ofzo) nou, ik had gister iemand aan de lijn, die graag wilt komen kijken, maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet helemaal. ten eerste sprak ie erg gebrekkig nederlands (ok, dat hoeft niet alles te zeggen ) en hij wilde maar al te graag weten waar ik precies woonde, maar toen ik vroeg waar hij vandaan moest komen verranderde hij snel van onderwerp hij had ook niet echt super interesante vragen, alleen van hoe ziet ie eruit en loopt ie goed. niks van wat ligt eronder, is hij verzekerd, dat soort dingen. dit hoeft natuurlijk ook nix te betekenen, maar op de een of andere manier leek het alsof hij dat verplicht vroeg omdat het anders op gaat vallen hij heeft het trouwens totaal niet over de prijs gehad hoe dan ook, als je alles bij elkaar bekijkt, vertrouw ik het gewoon niet. dan is mijn vraag, hoe kan ik het nou het beste doen als hij een testrit wil maken (logisch) want voor hetzelfde geld rijdt hij er mooi mee weg en zie ik hem nooit meer terug zoals ook al eens is gebeurd met een rs hier op t forum geloof ik. dit kan natuurlijk altijd gebeuren, maar hoe doen jullie het dan als je het van te voren al niet vertrouwd? ben ik nou paranoid of hoe zit dat?? |