Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
873 Spitfire 23-6-2001?06:25 Main Forum 860 16

Topicpost
Gepost door: Spitfire Gepost op: 23-6-2001?06:25
En daar ree ik dan in mijn nette pak op mijn NSR, ik kwam net terug van een slagingsfeestje. Ik had voor de makkelijkheid een lange weg uitgekozen om extra snel thuis te zijn, want ik had honger. Ineens merk ik dat ik het licht van hetzelfde paar koplampen al geruime tijd achter mij zie... ik besteed er verder geen aandacht aan, maar bij het volgende stoplicht komt er ineens een man in een Citroën naast me staan luid schreeuwend door zijn raampje, gelukkig kon ik niet horen wat hij mij vertelde dus ik scheur weer door naar het volgende stoplicht. Bij dat stoplicht aangekomen komt dezelfde man weer naast me staan, nu verstond ik wel wat hij zei "NU STOPPEN KLOOTZAK, IK BEN VAN DE POLITIE" en inderdaat hij zal met een portofoon in de auto. Dus ik kijk de man aan met een brede grijns zo van "wanna play", maar goed het woord "POLITIE" was al een supernormale prikkel voor mij om het gas eens flink open te trekken, dat deed ik dan ook, met een nette wheelie rij ik weg, ga vervolgens op de verkeerde weghelft rijden en sla een woonwijk in... paar keer links-rechts, stukje door de duinen... En ja hoor niets meer van mijn belager te zien, met een goed gevoel en nog een hoop adrenaline in mijn bloed keer ik huiswaards om daar een dr. Oetker BIG AMERICAN PIZZA in de over te gooien.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved