Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8700 Martijn 11-4-2003 22:47 Main Forum 3517 35

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 11-4-2003 22:47
nou...ik wil eigenlijk voor de BM nog ff een aanhanger voor de brom fixen..is zeer handig..

ik wil gewoon een skelteraanhanger gebruiken..die kenne het zeker weten hebben (op de banden staat 'not for highway use' maar fok it)

het probleem is alleen de bevestiging met de brommer....lude had het met een kruiskoppeling of homokenetische koppeling geloof ik....maja..dat hebbik niet...

je hebt van die trekhaakies voor surfkarretjes ofzo...ik had zon ding op mn puch...weet iemand waar ik dat kan halen?? dat maakte je aan je zadelstang vast ofzo....maar moet dus zon kogeltje hebben en zon 'oog' wat je er overheen klikt...

iemand anders nog een goeie oplossing??

ik wilde gewoon 2 stangen gebruiken, die toelopen naar het midden waar dan de kar op bevestigd wordt....de 2 uiteinden die klem ik aan mn achteras....dan kan ik et zo lostrekken als ik de moeren losmaak..

zal wel ff painten...

iemand de naam van zon trekhaakshit ding van surfshit??

het mág wel...dat weet ik...alleen je was gelimiteerd aan de afmetingen (max 1 m. breed, 1m hoog, 2m lang) ofzo..en het gewicht (helft van nettogewicht brommer) maar dat boeit niet..

moet je verzekeringsplaatje goed te zien zijn? (denk het wel ) en moet je em anders op de aanhanger maken??

khoop dat ik et red...zal ff painten en piccie van aanhanger zoeken...(kost €125 nieuw ofzo...boeie)



aanhanger..maar dan met metalen velgen...



quote van een of andere site...
Quote:
Wil graag met de scooter met aanhanger met vakantie. Is de aanhanger ook op enige manier achter een (brom)scooter te koppelen.

In principe zou dit mogelijk moeten zijn, afhankelijk van de asdiameter waarmee de koppeling fietsdeel normaal gesproken aan de fiets wordt bevestigd. Maar de kar is niet ontworpen voor de gemiddeld hogere snelheden van de bromscooter en zeker niet voor een scooter. Wij hebben hem daarvoor ook niet getest.



mahahahahahhahahahahahahah fuk et....ik doe het toch....


koppelingkie op de achteras...kosten: fietsdeel: 17.00 euro
kardeel: 22.00 euro..

beetje te duur...maja....moet gewoon zon std ding hebben..niet merk...

plan1...beter plan 2 doen maja...





plan 2


Dit bericht is ge-edit door Martijn op 11-4-2003 23:17

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved