Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8694 SyRuS 11-4-2003 16:54 Main Forum 2338 45

Topicpost
Gepost door: SyRuS Gepost op: 11-4-2003 16:54
Hey, ik ben het (alweer)
webmaster van rs-freaks... Ondanks dat jullie me vorige keer half hebben afgebroken met mijn filmpjes en jullie kleine tollerantie wil ik jullie toch even ergens op wijzen! Jullie (mods en webmaster) steken vast ook veel tijd in jullie forum net zoals ik, en ik ben net op het spoor gekomen dat zowel jullie als mijn foto's door de een of andere brommerfrank op een stomme msn communitie worden gezet! Zelf ga ik hier niet mee accoort en ik heb hem dat al duidelijk gemaakt. Wat me vooral opviel is dat mr "Mol" die vorige keer een grote mond opzette en mod speelde de meeste foto's hier steelt en daar post. Ik zou zeggen tegen de mods om zijn community eens te checken en jullie conclussies te trekken!
zelf heb ik dit gepost op zijn board:

"Ik ben Yoni, webmaster van RS-Freaks.tk en ik wil mijn ongenoegen betuigen tegenover deze "site". Ikzelf en andere brommersite webmasters vinden deze site maar een oneerlijk initiatief! De foto's worden van andere fora en sites genomen, en dit door gewoon even een mailtje te sturen om toestemming te vragen maar daarmee maakt brommerpaul het allemaal zeker niet legaal! Want de bron is nog steeds het forum of de site (die op hun beurt ook het recht hebben over de foto's!).Hij hoort het dus aan de webmasters EN de maker van de foto's te vragen of hij bepaalde foto's mag gebruiken... Ikzelf geef die toestemming niet! Deze community is een beledeging voor andere webmasters die veel tijd en werk steken in het maken van mooie en educatieve brommerpagina's die veel informatie met bijhorend fotomateriaal voorzien. Voor brommerpaul zijn deze sites dus niet meer als mooie fotoalbums waar hij naar hartenlust in kan kijken en nemen waar hij zin in heeft (na een simpel PM'tje te sturen, kleine moeite hé). Als jullie echt een speler willen worden in brommersites, raad ik jullie aan eerst een site en forum te maken, en het spelletje volgens de regels te spelen. Als meerdere zo zouden beginnen zou het één grote soep worden! Zelf heb ik niet tegen nieuwe brommersites, integendeel... MAAR, ze moeten dan wel iets nieuws aan te bieden hebben en niet gewoon een "rip off" zijn van andere sites! Brommerliefhebber word je zeker niet door wat foto's bijeen te rapen en op een communitie te gooien! Aanzie dit maar als een eerste waarschuwing, als ik zie dat foto's van mijn forum genomen zijn zonder mijn toestemming dan zal deze communitie snel opgedoekt zijn, sorry dat ik zo ontollerant overkom maar je moet begrijpen ... Elke site en forum heeft iets unieks, en als we van elkaar gaan beginnen stelen is dat unieke ervannaf. Ik ga niet stelen van brommerforum.nl, of scooter-freaks, ... en zij op hun beurt niet van mij.

Yoni (SyRuS) webmaster van RS-Freaks.tk en RS-Freaks-forum.tk"

kwil er jullie gewoon even op wijzen...

dit is de communitie trouwens
http://groups.msn.co...mmers/_whatsnew.msnw

Dit bericht is ge-edit door SyRuS op 11-4-2003 16:54

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved