Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8685 | Pol de MT5 Crosser | 10-4-2003 21:35 | Main Forum | 1156 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: Pol de MT5 Crosser | Gepost op: 10-4-2003 21:35 |
He mensen weer zon verhaal. Bij mij komt er elke ochtend zon gast door de straat met een MB`125cc hij woont in Made (Zit die hier ook op et forum?) enne ik werdt zo wakker ik hoor dat ding in de verte aankomen. Maakt een tering herrie. Dus ik kijk uit me raam. Staat er halverwege de straat zon motor wout achter zon heg heel stiekem. Dus hij pakt zo die walkitalkie ding in zijn helm. Hij lult wat dus ik kijk zo......die gast nadert volle sjas met die MB kijk ik naar de andere kant van de straat komt er zon andere motor wout aan rijden en die gaat half op de weg staan te gebaren dat die MB moet stoppen. Nou die gast reed minstens 120 op die wout af en rijd vlak langs em hahahah! Vette actie die wout schrok zich de tering want die dacht dat die gast in 5 meter ff kon stoppen en hij ging er ook maar niet achteraan. Vette actie van die gast. Alleen zo zie je die vuile homo`s zijn ook al weer `s ochtend om half 8 op gestaan om geld te verdienen in dat domme dorp bij mij. Smiegterige vind ik het Bleh dat moest er ff uit. Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 10-4-2003 21:48 |