Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8595 Hier_ben_ik 7-4-2003 19:38 Meeting Forum 11490 307

Topicpost
Gepost door: Hier_ben_ik Gepost op: 7-4-2003 19:38
Hoi mensen,

zoals jullie waarschijnlijk al weten, moeten we binnekort de camping voor de Bigmeeting 2003 gaan betalen.

De kosten zijn als volgt:

0,61 euro per persoon, per nacht toeristenbelasting;
3,10 euro per persoon, per nacht voor de camping
11,35 euro voor de hele groep, hele week, administratiekosten voor de camping.

Als je dit uitrekent kom je op het volgende uit:
3,10 + 0,61 = 3,71 pp/nacht
-> 3,71 x 7 = 25,97 pp/week + 11,35 gedeeld door het aantal mensen dat komt aan administratiekosten

We hebben daarom bepaald dat iedereen die de hele week komt gewoon 30,00 euro over moet maken, en dat we het geld dat we overhouden de week NA de meeting terugstorten, nadat we de administratiekosten over alle meetinggangers verdeeld hebben.



Aangezien we op 1 mei de papieren voor de aanbetaling binnen krijgen en we voor 1 juni de aanbetaling gedaan moeten hebben, hebben Nick en ik de volgende deadline opgesteld:

Betalen vóór 20 mei 2003 (20-05-2003)

Voor de mensen die een geldige reden hebben waarom ze niet kunnen betalen voor 20 mei: Neem even contact met mij op (inbox of email), dan spreken we wat af.
LET OP: Deze regeling is echt alleen voor de speciale gevallen, het is niet zo dat dadelijk 50% van de mensen een uitzondering krijgt!!


Als je het geld over gaat maken, moet je even hier neerzetten HOEVEEL je over hebt gemaakt, voor HOELANG het is, en als er nog speciale dingen zijn moet je het ook melden.
Zogauw je betaling binnen is wordt dit veranderd in je betaalstatus in de meetinginfo.

Als er mensen zijn die NIET de hele week komen: Neem van te voren even contact met mij op zodat we even kijken hoeveel je over moet maken zodat er geen gezeik kan komen.

Hieronder zie je de rekeninginfo:


Rekeningnummer: 62.74.65.625
Naam: N. Huijsmans
Woonplaats: Almere


Vermeld bij het overschrijven de volgende dingen:
Je naam, member ID en hoelang je blijft.



===========================================
Nu zijn er ongetwijfeld ook mensen die denken van: "Ik wil in de grote tent slapen, hoef ik niet te betalen?? "
--> Jullie moeten WEL betalen, maar jullie betalen terplekke aan Ralf. Binnekort openen we een grote-tent-topic waarin iedereen aan kan geven of hij in de grote tent wil enzo, zodat we dadelijk niet met 40 man zitten die geen tent bij hebben want dan hebben we een probleem.
===========================================

Verder moeten we iig van iedereen die betaald(heeft) de volgende dingen weten:

Voornaam:
Achternaam:
Adres + woonplaats:
Geboorte datum:
M/V:
Aankomst: 01-08-2003
Vertrek: 08-08-2003
Aantal overnachtingen: 7

(dit heb ik al eens gevraagd in een inbox mssg, maar ik heb van lang niet iedereen een reactie gehad. De mensen waarvan ik wel een reactie heb gehad staan hieronder, deze mensen hoeven dus NIET nog een keer te inboxen, wel als er wat veranderd is natuurlijk, voor de mensen die niet in het lijstje staan: Inbox mij even die dingen!!


lijstje:
Blukmeester
Superfunk
jhillen
zoetahmeerdah
bart de schakelgek
NSRider
honda_mbiloss
Neonlampje
barry
Martijn
Robert Lukkes
nick
redd3vil
solidsjakie
Nikoz
jeroen-MTX
mickey
sam vl. - [HRC Nijmegen]
swiss
W&V TUNING
Honda_MB80
honda125cc
Yamaha DT 125
crazypeter
Zeta-boy
crazypeter
Rtm
The Godfather
valejessy
Ralf
guus van driel --> komt niet meer
Schuimpie
wizz
rooie debiel
de_koen
Joost
$tranger
TSXtra fast
Blorn
Oscar O. - [HRC Nijmegen]
Werner


Bedankt)



Tha BM2K3-CrEw

Dit bericht is ge-edit door nick op 7-4-2003 20:23

Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 7-4-2003 22:22

Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 7-4-2003 22:22

Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 8-4-2003 7:33

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved