Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8548 | nelle | 5-4-2003 19:05 | Main Forum | 5091 | 57 |
Topicpost | |
Gepost door: nelle | Gepost op: 5-4-2003 19:05 |
Yo, $tranger hier. Zoals jullie misschien weten heb ik een tijdje terug mijn Honda NX verkocht, dan moet er toch eens wat anders komen. Dat moest een SuperMotard worden. Ik was een tijdje op zoek en heb nog een tijdje een oogje gehad op een XR 400. Maar die vond ik te duur en te licht. Tot ik van de week een XR 600 met een upside down voorvork zat staan. Daar ben ik dus vandaag even langs gegaan en raad eens.... Ik heb 'm gekocht. Heb 'm uiteindelijk voor 1850 meegenomen. Moest eerst 1950 kosten, maar toen ik 'm weer wou starten wou die niet meer starten. Ik heb daarvoor er wel even op gereden. Ff gecheckt, kwam geen benzine meer in de cilinder. Waarschijnlijk vuiltje in de carb, en anders ff reviceren, maar ik wil 'm volgens seizoen toch helemaal uit elkaar halen en customizen en reviceren en op laten boren naar 650cc. Ik ga er waarschijnlijk volgend weekend iig supermotard velges, banden en voorremschijf onder laten zetten. We zien het wel weer. Foto's komen morgen of maandag. Felicitaties kunnen hier! |