Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
854 | bikeparts | 21-6-2001?13:39 | Main Forum | 1317 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: bikeparts | Gepost op: 21-6-2001?13:39 |
gisteren iets leuk gezien... Ik zat na mijn examen met een paar vrienden op het terrasje van een cafeetje aan het station. Voor allemaal die terrasjes ligt een rijbaan waar geregeld stoere jongens op hun brommertjes voorbij race... Opeens hoor ik zo uit de verte een keiluid lawaai en uit de bocht komt een caminootje gereden. Het was zo-eentje van het oude type met banden even dun als mijn mountainbike. Het ding reed schat ik toch wel 60 - 70 km/u. Nou rijdt ie richting het stationsgebouw, en daar staan allemaal houten paaltjes om niet te parkeren. Wil ie dus stoer doen en tegen die snelheid tussen de houten paaltjes. Wat hij blijkbaar ook nie wist, was het feit dat er tussen die 50 kleine houten paaltjes ook een ijzeren grote verlichtingspaal staat. Dus ineens... KNAL! Boem, is die daar tegen 60 tegen die verlichtingspaal gereden. FF kijke, had hem niet echt bezeerd. Caminootje was echt wel volledig 'vermassacreerd'... Die camino lag tegen die lichtpaal met het achterwiel naar omhoog en op ongeveer 1,5 m hoogte stond een bandenspoor van het achterwiel. Zijn gedraaid stuurtje was dubbel geplooid net als zijn voorwiel. Voorvork volledig tegen de motor geplooid en bougiekop afgebroken en hehe.. rijp voor het schroot... Best grappig... de boodschap is dus: "Rijd nooit met een Camino en zeker niet sneller dan 25km/u" |