Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8526 bouke 4-4-2003 19:16 Main Forum 4076 31

Topicpost
Gepost door: bouke Gepost op: 4-4-2003 19:16
Ik heb sinds een paar weken een 70CC polini onder me MB en hij rijd perfect. er is alleen een probleempje. hij rijd af en toe achteruit

Een week of twee geleden was ik bij een vriend, en hij zou ff een stukje op me MB rijden. hij start hem en laat hem ff een beetje warmlopen terwijl hij ze helm opzet. plotseling komt er een knal uit de uitlaat, maar de motor loopt nog mooi regelmatijg. hij zet hem in ze een, en hij gaat achteruit(je had ze gezich moete zien) naja brommer uitgezet en weer gestart en jahoor hij ging weer gewoon vooruit.

Vanmiddag zou ik weer ff gaan rijden. ik start hem en toen ik hem in de versnelling zette klonk het net alsof de ketting niet strak stond(ketting Klapte). naja niks aan de hand zal je denken, maar hij ging weer achteruit en dit keer deed hij dat ook nadat ik hem opnieuw had gestart....
pas toen ie helemaal was afgekoeld ging ie weer vooruit.

waar kan het aan liggen? de ontsteking staat standaard en de bobine+cdi enz. is net nieuw.
Hij start sinds een week ook ongelofelijk sclecht. eerst was het een/twee keer kicken en nu minstes 30, de eerst vijf minuten klinkt ie ook ontzettend raar. hij klimt steeds heel schokkerig intoeren en hij slaat heel snel weer af. als ie daarna een keer warm is loopt en start hij perfect.

Setup:

70CC polini
18MM Keihin carb(sproeier 110)
Proma uitlaat
twvh 15/42

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved